Cluj: Trei angajate CEC Bank, judecate pentru că ar fi furat bani din conturile unor clienţi

Trei angajate ale unei agenţii CEC Bank din Cluj au fost trimise în judecată de procurorii DIICOT, care le acuză că ar fi furat bani din conturile a 24 de clienţi, după ce au introdus date nereale în sistemul informatic al unităţii bancare.

414 afișări
Imaginea articolului Cluj: Trei angajate CEC Bank, judecate pentru că ar fi furat bani din conturile unor clienţi

Cluj: Trei angajate CEC Bank, judecate pentru că ar fi furat bani din conturile unor clienţi (Imagine: Arhiva Mediafax Foto)

Procurorii Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism - Serviciul Teritorial Cluj le-au trimis în judecată, în 18 ianuarie, pe Ana Olga Coldea, Daniela Liana Brie şi Ana Maria Vincze.

Cele trei angajate ale CEC Bank - Agenţia nr. 6 Cluj sunt acuzate că ar fi produs prejudicii patrimoniale unui număr de 24 de părţi vătămate, precum şi CEC Bank, prin introducerea de date nereale în sistemul informatic al unităţii bancare.

CEC Bank a despăgubit clienţii care au fost păgubiţi de Ana Olga Coldea şi s-a constituit parte civilă în cauză pentru recuperarea sumei de 654.833,86 lei. Daniela Liana Brie a achitat către CEC Bank suma de 130.000 lei, reprezentând prejudiciul produs, au precizat procurorii.

În cazul învinuitei Ana Maria Vincze, procurorii au stabilit că, în calitatea sa de casier al Agenţiei nr. 6 CEC Bank Cluj, nu şi-a îndeplinit atribuţiile de serviciu care se aflau înscrise în fişa postului, cu consecinţa prejudicierii unităţii bancare.

Dosarul va fi judecat de magistraţii Judecătoriei Cluj-Napoca.

Surse din rândul anchetatorilor declarau, în septembrie 2012, că Liana Brie, şefa Agenţiei 6 CEC Bank, împreună cu Ana Coldea, au transferat bani din conturile unor clienţi în conturile altora, apoi au retras diferite sume. În momentul în care o persoană mergea la agenţie pentru a ridica bani, contul acesteia era alimentat din conturile altor clienţi, pentru ca lipsurile să nu fie descoperite.

Tranzacţiile prin conturile clienţilor CEC Bank Cluj se făceau direct din interiorul sistemului informatic, acestea fiind acuzate de fraude informatice.

Frauda a fost sesizată de un client căruia i-a fost închis contul şi care a aflat că nu mai are niciun ban în acel cont, precizau sursele citate.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici