FlorideLux a deschis prima florărie offline proprie în Bucureşti, o piaţă de 40 milioane de euro

FlorideLux a deschis prima florărie offline proprie în Bucureşti, oraş în care piaţa de flori este estimată la aproximativ 40 milioane euro, a anunţat grupul, care mai deţine şase florării în franciză în ţară.

312 afișări
Imaginea articolului FlorideLux a deschis prima florărie offline proprie în Bucureşti, o piaţă de 40 milioane de euro

FlorideLux a deschis prima florărie offline proprie în Bucureşti, o piaţă de 40 milioane de euro

Florăria a presupus o investiţie de 25.000 de euro şi este situată pe Bulevardul Nicolae Titulescu.

"Piaţa bucureşteană este dificilă, aglomerată, cu un mix atipic de cumparatori, între cei tradiţionalişti, care ţin la florarul lor dintotdeauna, şi cei moderni, care sunt mereu în căutare de flori, buchete, plante şi cadouri inedite. Statisticile noastre arata că în Bucureşti sunt peste 800 de tarabe cu flori şi în jur de 200 de florării. Vorbim de o piaţă de aproape 40 milioane de euro, cumulată între vânzările zilnice şi evenimente"a declarat Marius Dosinescu, CEO şi fondator FlorideLux.

Potrivit acestuia, coşul mediu de flori achiziţionat offline în Bucureşti se ridică la 80 - 100 lei, faţă de cel online, care este dublu, de 200 lei. Printre clienţii FlorideLux se numără şi cei medium-top, care cheltuiesc în medie 400 de lei pe flori, ajungând uneori şi la 700 - 800 lei, în funcţie de perioadele de vârf, de Crăciun sau 1 şi 8 Martie.

Noua florărie din Titulescu este şi cel mai puternic tehnologizat magazin din România, dotat cu o vitrină interactivă în valoare de 2.500 euro, care le permite clienţilor să interacţioneze şi cu website-ul floridelux.ro direct din stradă.

"Cifra de afaceri în primul an de activitate va fi de aproximativ 150.000 euro, având în vedere că florăria va fi atât magazin, cât şi centru de producţie pentru comenzile online. Clienţii vor avea la dispoziţie o gamă largă de produse, de la aranjamente florale, buchete, cadouri, flori la fir, până la cadouri pentru casă şi grădină", afirmă CEO-ul FlorideLux.

FlorideLux mai deţine 6 florării offline în Braşov, Cluj, Arad, Piteşti şi Iaşi.

Florăriile FlorideLux, cu o experienţă de peste 10 ani pe piaţa din România, oferă produse şi servicii de calitate precum buchete şi aranjamente florale, coşuri cadou, aranjamente flori funerare, cadouri business, concepte florale de anvergură, design profesional pentru Crăciun şi alte evenimente importante, cu livrare oriunde în România.

Din iulie 2013, grupul FlorideLux s-a extins la nivel global, prin afilierea la 1800Flowers.com şi alăturarea la cea mai mare reţea de florării din lume, Bloomnet, lucru care permite şi livrarea rapidă de buchete oriunde în lume.

În iunie 2014, FlorideLux a atras în acţionariat companiile Mediafax Group, una dintre cele mai importante companii media din România, şi BAC Investment Banking, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de consultanţă în fuziuni şi achiziţii. Acestea controlează împreună 35% din grupul FlorideLux.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici