Mediafax extinde campania "Sănătatea-i cel mai bun prieten", în parteneriat cu Metropolitan Life

Grupul Mediafax, în parteneriat cu Metropolitan Life şi Fundaţia pentru Educaţie şi Dezvoltare MediaPro, dezvoltă şi în acest an campania "Sănătatea-i cel mai bun prieten!", propunând publicului subiecte legate de sănătate şi îngrijirea ei, precum şi noutăţi despre asigurările private de sănătate.

234 afișări
Imaginea articolului Mediafax extinde campania "Sănătatea-i cel mai bun prieten", în parteneriat cu Metropolitan Life

Mediafax extinde campania "Sănătatea-i cel mai bun prieten", în parteneriat cu Metropolitan Life

Campania va avea ca element central platforma online www.sanatateaprieten.ro, care va oferi cititorilor informaţii de calitate şi soluţii pentru o viaţă sănătoasă.

Campania îşi propune să aducă mai aproape de public conceptul de asigurare privată de sănătate, un concept încă puţin popular în rândul românilor, punând accent pe importanţa informării pentru obţinerea accesului facil la servicii medicale de calitate. Materialele incluse în acest proiect au scopul de a aduce informaţie completă despre sistemul de asigurări private de sănătate, despre avantajele, dar şi costurile acestuia. Campania se adresează atât românilor interesaţi de opţiunile de a beneficia de servicii medicale de calitate, cât şi medicilor care pot găsi pe această cale noutăţi din acest segment.

Anul trecut, zeci de mii de români au găsit informaţii de interes din acest domeniu prin intermediul campaniei Mediafax, Metropolitan Life şi Fundaţiei MediaPro.

În acest an, platforma online www.sanatateaprieten.ro va continua să fie dezvoltată pentru a se impune ca sursă de informare şi educare, extinzând aria domeniilor din care cititorii vor găsi informaţii relevante pentru ei. Pe lângă sistemul sanitar şi cel de asigurări private de sănătate, campania va aduce conţinut valoros despre protecţia familiei şi produsele de asigurare destinate copiilor.

"Rezultatele campaniei din 2013 ne-au convins că este nevoie să continuăm informarea familiilor din România pe subiecte legate de sănătate. Cele 150 de preluări în presa scrisă şi online ale materialelor apărute în publicaţiile grupului Mediafax au generat zeci de mii de vizualizări în doar câteva luni. Mă bucură că românii încep să se informeze despre cum să aibă un standard de viaţă crescut. Următorul pas este să conştientizeze că fiecare din noi are responsabilitatea individuală de a-şi îngriji propria sănătate", consideră Emilia Bunea, CEO Metropolitan Life.

"Interacţiunile cu utilizatorii platformei online şi reacţiile primite de la beneficiarii acestei campanii ne-au determinat să ne implicăm şi în acest an în proiectul “Sănătatea-i cel mai bun prieten”. Vom intensifica demersurile de informare şi educare pentru că noi credem în dreptul la sănătate al românilor. Iar schimbările de mentalitate se văd de la an la an", a declarat Liliana Şerban, preşedintele Consiliului Director al Fundaţiei MediaPro.

Campania se va derula în intervalul 5 noiembrie – 31 decembrie 2014 şi, pe lângă dezvoltarea platformei online şi a canalelor de comunicare de susţinere, va include şi conţinut relevant în publicaţiile Ziarul Financiar, Business Magazin, The One, Ce se întâmplă, doctore? şi pe site-urile www.gandul.info, www.mediafax.ro, www.descopera.ro şi www.go4it.ro.

De asemenea, subiecte importante vor fi dezbătute în cadrul unei ediţii speciale a ZF Live, pe parcursul conferinţei Mediafax Talks about Health, cu tematică medicală, dar şi în cadrul unui eveniment dedicat părinţilor, derulat de revista "Ce se întâmplă, doctore?". Un alt eveniment dedicat acestei campanii va fi Meet the CEO, organizat sub umbrela brandului de presă Business Magazin, la care va participa Emilia Bunea, CEO Metropolitan Life.

Toate materialele se vor regăsi pe site-ul campaniei www.sanatateaprieten.ro, precum şi pe pagina de Facebook „Sănătatea-i cel mai bun prieten“.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici