- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (29.03.2023, 16:02)
- Cosmin Pirv
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Peste cinci miliarde de reclame înşelătoare au fost blocate de Google în 2022
În 2022, Google a eliminat peste 5,2 miliarde de reclame, în creştere cu două miliarde faţă de 2021, a restricţionat alte peste 4,3 miliarde şi suspendat 6,7 milioane de conturi ale advertiserilor.
119 afișări
Peste cinci miliarde de reclame înşelătoare au fost blocate de Google în 2022
Compania a publicat Google Ads Safety Report 2022, raportul anual privind siguranţa în publicitatea online, care arată ce măsuri au fost luate pentru a preveni publicitatea înşelătoare.
Potrivit unui comunicat al companiei, anul trecut, Google a adăugat sau actualizat aproape 30 de politici pentru advertiseri şi publicaţii. A fost extinsă protecţia pentru adolescenţi şi consolidate politicile pentru anunţurile electorale. Mai mult, în 2022 Google a lansat şi Centrul meu de anunţuri, prin care utilizatorii pot să-şi personalizeze experienţa publicitară şi să afle mai multe informaţii despre advertiseri şi reclamele pe care le văd online.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Trump dă lovitura pe TikTok, în primele 24 de ore. Câți fani a adunat
-
Comisia Europeană distribuie 1475 de permise de călătorie tinerilor români în cadrul programului DiscoverEU
-
Washington Post: Propaganda Kremlinului a prezentat un înlocuitor pentru Zelenski. O platformă rusească de dezinformare a avut un rol important
-
Donald Trump acceptă o eventuală pedeapsă cu închisoarea sau arest la domiciliu: ,,Nu cred că publicul ar suporta acest lucru”
„În 2022, Google a eliminat peste 5,2 miliarde de reclame, în creştere cu 2 miliarde faţă de 2021, a restricţionat alte peste 4,3 miliarde şi suspendat 6,7 milioane de conturi ale advertiserilor. De asemenea, a blocat sau restricţionat rularea reclamelor pentru mai mult de 1,5 miliarde de pagini şi a luat măsuri mai ample în cazul a 143.000 de site-uri care nu respectau politicile companiei privind publicitatea online”, se arată în comunicat.
Google anunţă că în ultimii ani a luat măsuri extinse pentru a combate dezinformarea şi afirmaţiile neverificate în ecosistemul său de publicitate. Acestea includ politicile Google împotriva afirmaţiilor dăunătoare asupra sănătăţii, afirmaţiile false ce subminează încrederea în procesul electoral şi afirmaţiile neverificate ce neagă consensul ştiinţific acceptat privind pericolul schimbărilor climatice. În 2022, Google a blocat difuzarea reclamelor în peste 300.000 de pagini ale publisherilor şi rularea a peste 24 de milioane de reclame care au încălcat aceste politici. În plus, a blocat şi eliminat peste 51,2 milioane de reclame pentru conţinut neadecvat, inclusiv discurs instigator la ură, violenţă şi afirmaţii dăunătoare pentru sănătate şi 20,6 milioane de reclame pentru produse sau servicii periculoase, cum ar fi arme şi explozivi.
Mai mult, Google susţine că şi-a extins programul de verificare şi transparenţă pentru anunţurile electorale, inclusiv pentru cele din UE, pentru a le oferi utilizatorilor informaţii fiabile despre anunţurile electorale de pe platformele sale şi posibilitatea de a vedea cine a plătit pentru ele. În urma acestor politici, compania a blocat peste 2,6 milioane de anunţuri electorale ale advertiserilor care nu au finalizat procesul de verificare necesar.
Google anunţă că, după ce a început războiul din Ucraina, a interzis reclamele care exploatează, neagă sau tolerează războiul. Aceasta se adaugă politicilor generale ale Google care interzic monetizarea conţinutului ce incită la violenţă sau neagă apariţia unor evenimente tragice.
„De asemenea, Google şi-a întrerupt majoritatea activităţilor comerciale din Rusia pentru produsele sale, inclusiv afişarea reclamelor în această ţară, a reclamelor de la advertiserii din Rusia şi a monetizării reclamelor din mass-media ruseşti finanţate de stat pe platformele sale. Astfel, în conformitate cu politica sa privind evenimentele sensibile, Google a blocat în 2022 peste 17 milioane de anunţuri legate de războiul din Ucraina, şi a eliminat anunţurile din peste 275 de site-uri media finanţate de stat prin platformele sale”, se mai arată în comunicat.
De asemenea, compania susţine că una dintre priorităţile sale este să asigure siguranţa copiilor şi adolescenţilor din întreaga lume prin politicile sale.
„Astfel, compania are un istoric lung în care a blocat targetarea şi personalizarea anunţurilor pentru copiii mici, filtrând totodată anunţurile destinate persoanelor mature, precum conţinutul sexual explicit şi cele pentru jocuri de noroc, alcool şi medicamente. Ulterior Google a extins protecţia şi la adolescenţi, iar în 2022 a finalizat implementarea protecţiilor la nivel global pentru toţi utilizatorii sub 18 ani, prin care blochează intenţia de a targeta reclamele în funcţie de vârstă, sex sau interese şi împiedică difuzarea unor categorii de reclame sensibile. În plus, Google nu permite reclamele care promovează lucruri precum aplicaţii de întâlniri, concursuri şi tombole şi produse de slăbit pentru persoanele sub 18 ani”, arată compania.
Compania anunţă că a lansat miercuri Centrul de transparenţă a anunţurilor, un nou instrument de transparenţă al Google, o arhivă în care pot fi căutaţi toţi advertiserii verificaţi de pe toate
platformele companiei, inclusiv Căutare, Afişare şi Videoclipuri. Acesta vine în completarea Centrului meu de anunţuri lansat de companie în octombrie 2022, prin care utilizatorii pot să
controleze tipurile de reclame pe care le văd pe Google în Căutare, YouTube şi Discover, să vadă mai multe informaţii despre acestea şi să-şi personalizeze experienţa publicitară.
În primele trei luni de la lansare, Centrul meu de anunţuri a înregistrat peste 70 de milioane de vizite la la nivel global, iar utilizatorii şi-au ajustat preferinţele publicitare pentru mai mult de 20% dintre aceste vizite.
În 2022, Google şi-a extins la nivel global programul pagini pentru advertiseri, prin care utilizatorii pot vedea informaţii de bază despre un advertiser verificat, cum ar fi locul în care
se află, ce tip de afacere oferă şi alte reclame pe care le-a rulat recent. Momentan, Google verifică identitatea advertiserilor în peste 240 de ţări şi regiuni.
Citește pe alephnews.ro: Silviu Predoiu: Prin numirea lui Coldea la SRI, Băsescu a încălcat grav normele militare, a generat tensiuni în sistem. A făcut o greșeală binecuvântată de toți politicienii. Parlamentarii făceau coadă la ușa lui Coldea să ia lumină
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Minecraft ajunge și pe Netflix. Jason Momoa și Jack Black fac parte din distribuția următorului film live-action
Imperiul ascuns al lui Sam Altman, fondatorului ChatGPT. Puterea din umbră care l-a făcut miliardar cu o avere colosală pe omul care a schimbat lumea cu inteligenţă artificială
Cea mai mare economie lumii se prăbuşeşte sub greutatea dobanzilor: Creditele ipotecare au devenit atat de scumpe ca dau peste cap viata a milioane de oameni
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Milionarul Arpad Paszkany a transformat-o total pe „Cenușăreasa” Antonela Pătruț. Afaceristul i-a schimbat nu doar înfățișarea, ci și modul de viață
PROSPORT.RO
Antonia i-a lăsat pe toți fără cuvinte! Vedeta s-a lăsat fotografiată în toată splendoarea, după ce s-a plâns că e „grăsuță”
CANCAN.RO
Birlic, prietenul și partenerul de afaceri al lui Alin Nica, șeful CJ Timiș, dat în urmărire internațională! Afacerea RATATĂ care i-a făcut „celebri”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe