- Home
- Sport
- BUCUREŞTI, (04.03.2013, 09:41)
- Alexandra Vladescu - Mediafax
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Campania "Why don't you come over?" continuă de astăzi, în Prosport. Cu ce afişe îi aşteaptă românii pe englezii de la Chelsea
Mediafax Group, alături de partenerii săi, continuă campania "Why don’tyou come over?", sub sloganul "ProSport ÎnScrie pentru România!" sau "Let's talk football" în adaptarea în limba engleză, cu ocazia meciului Steaua – Chelsea, care se va desfăşura în 7 martie, pe Arena Naţională.
619 afișări
Campania "Why don't you come over?" continuă de astăzi, în Prosport. Cu ce afişe îi aşteaptă românii pe englezii de la Chelsea
Campania va încerca din nou să viralizeze în comunităţile online române şi britanice o serie de mesaje încărcate de umor - de data aceasta unul cu tentă sportivă.
Campania va avea o componentă de adresare directă concepută tocmai pentru suporterii Chelsea care vin la Bucureşti, precum şi suport editorial în ediţia tipărită a ProSport, pe www.prosport.ro şi www.gandul.info.
Campania va fi declinată pe o secţiune a site-ul whydontyoucomeover.co.uk, dar şi pe prosport.ro, unde o aplicaţie va permite utilizatorilor să-şi creeze propriile afişe în
care să demonstreze cu umor de ce România este o variantă mai atrăgătoare decât UK şi în plan fotbalistic.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Democrația reală înseamnă că tu, cetățeanul, ai putere decizională. Monopolul partidelor din România trebuie spart
-
Uniunea Europeană a găsit bani pentru înarmare. Un fond 400 de miliarde de euro ar putea fi folosit pentru investiţii în apărare
-
România încheie Campionatele Europene de gimnastică artistică de la Rimini cu locul 4 la senioare
-
Avertisment al serviciilor secrete europene: Rusia pregăteşte activ atentate cu bombă sub acoperire, atacuri incendiare şi distrugeri ale infrastructurii pe teritoriul european
Seara de miercuri va fi dedicată jurnaliştilor britanici veniţi la meci, aceştia fiind invitaţi la un pool de presă organizat de ProSport într-un restaurant din Centrul Vechi al Capitalei.
Joi, ziua meciului, va aduce o ediţie specială a ProSport, într-un tiraj de 40.000 de exemplare, dedicată celor de pe stadion, având pe prima pagină unul dintre afişele campaniei.
"Noua etapă «ÎnScrii pentru România?» înseamnă să folosim notorietatea deja câştigată în mediile online de campania Gândul/GMP, să reactivăm comunitatea construită în jurul
valorilor ei şi s-o îndemnăm să ducă mai departe o campanie virală cu dublu scop: Imagine pentru România, dar şi Voce în România." spune Lucian Lipovan, redactorul-şef al ProSport.
"Împreună cu prietenii de la Gandul.info şi ProSport am hotărât ca acest meci decisiv între cea mai iubită echipă din România şi una dintre cele mai importante echipe din Premier League e un subiect mult prea important pentru a nu fi explorat. Avem destule motive pentru a fi cu fruntea sus în faţa britanicilor chiar si la fotbal", spune Mihai Gongu, director de creaţie GMP.
"Gândul îşi ia în serios rolul de purtător de cuvânt al românilor care vor ca Europa să râdă împreună cu noi şi nu de noi. Acesta este rolul acestei campanii: să le arătăm englezilor că, orice s-ar intampla pe teren, trebuie să se teamă de confruntarea cu umorul englezesc «Made in Romania»", spune Claudiu Pândaru, directorul editorial al Mediafax Group.
Campania “Why don’t you come over?” semnată de GMP Advertising si Webstyler impreuna cu Gândul.info, s-a răspândit în toată lumea în primele două săptămâni în care a rulat: peste 5.000.000 impresii în presa românească (print, online, radio, TV); (estimare a reach-ului campaniei pe baza audienţei canalelor care au acoperit subiectul), peste 100 de materiale în presa internaţională, peste 1.500.000 impresii pe Facebook, 49.000 impresii pe Twitter, peste 17.000 impresii pe bloguri şi în comentarii, peste 60.000 comentarii în presa românească online.
Campania a avut un mare impact internaţional şi vizibilitate în titluri prestigioase din Marea Britania, SUA, Franţa, Germania, Irlanda, Spania, Ungaria, Belgia, Brazilia, India, Elveţia sau Pakistan. Au scris ori vorbit despre campania "Why don’t you come over?" Financial Times, Associated Press, BBC News, The Huffington Post, Reuters, ZDF, Daily Mirror, The Independent, El Mundo.
Campania "Why don't you come over?" continuă de astăzi, în Prosport.
Citește pe alephnews.ro: Ce program are zilnic Elon Musk? CEO-ul Tesla își începe dimineața derulând pe social media
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Ţara din Europa care se pregăteşte pentru un război la scară largă cu Rusia. ”Am testat deja economia de război, trebuie să fim pregătiţi pentru o criză pe termen lung”
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Soția fotbalistului s-a urcat beată la volan și a făcut praf un Ferrari Portofino de 200.000 de euro!
PROSPORT.RO
Ce trebuie să faci neapărat azi, pe 6 mai, în a doua zi de Paște. Tradiția datează de secole în România
CANCAN.RO
Medicul Mihaela Bilic spune ce se întâmplă în organismul tău când mănânci drob de miel, de fapt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe