- Home
- Sport
- BUCURESTI, (23.01.2019, 10:44)
- Departament Sport
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Căutările, reluate. Salvatorii nu cred că jucătorul de la Cardiff a supravieţuit/ Expert aviatic: O nebunie! E ca şi cum ai încerca să traverzezi ...
Şansele ca fotbalistul în vârstă de 28 de ani, Emiliano Sala, să fi supravieţuit, în urma dispariţiei de pe radar a avionului la bordul căruia se afla jucătorul, sunt din ce în ce mai mici, dar salvatorii au reluat căutările miercuri dimineaţa.
2015 afișări
Emiliano Sala. Sursa FOTO: UEFA Twitter
John Fitzgerald, pilot la Channel Islands Airsearch, o asociaţie cu sediul în Insula Guernesey, care participă la căutări, a declarat, marţi, 22 ianuarie, pentru L'Equipe:
"Mi-aş dori să nu fie cazul, dar nu cred. Sunt foarte pesimist. Imaginaţi-vă soluţia cea mai optimistă, că pilotul a reuşit să aterizeze în condiţii corecte. El ar fi avut o barcă de salvare autogonflabilă, obligatorie pentru fiecare zbor deasupra mării.
Să presupunem că a reuşit să scoată barca din avion şi că el şi Sala s-au refugiat în ea. În acest caz, l-am fi văzut sau auzit, pentru că acest tip de ambarcaţiune dispune de rachete de semnalizare şi balize.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Democrația reală înseamnă că tu, cetățeanul, ai putere decizională. Monopolul partidelor din România trebuie spart
-
Avertisment al serviciilor secrete europene: Rusia pregăteşte activ atentate cu bombă sub acoperire, atacuri incendiare şi distrugeri ale infrastructurii pe teritoriul european
-
Protest în Ungaria. Mii de oameni s-au adunat la un miting organizat de rivalul lui Viktor Orban
-
Macron îl îndeamnă pe Netanyahu să ajungă la un acord de armistiţiu cu Hamas
Dar, ieri seară (n.red. - luni, 21 ianuarie), avionul nostru a survolat îndelung zona accidentului, împreună cu două elicoptere. De asemenea, au fost bărci care au participat la căutare. Şi nimeni nu a văzut nimic, în condiţiile în care vizibilitatea a fost bună. (n.red. - Dacă au sărit din avion numai cu vestele de salvare)
În acest caz, nu cred că mai sunt în viaţă la ora la care vorbim. Am făcut baie în Canalul Mânecii într-o zi şi am putut să rezist cu greu trei minute, deoarece marea este foarte rece în această perioadă a anului. Cred că nu ar fi putut rezista mai mult de o oră fără să-şi piardă cunoştinţa".
John Fitzgerald a mai spus care crede că a fost motivul dispariţiei avionului:
"Mă gândesc la o pană electrică totală, ceea ce ar explica de ce contactul s-a întrerupt brusc. Apoi, odată întreruptă funcţionarea motoarelor, presupun că pilotul a încercat să-l dirijeze către cel mai apropiat aeroport, cel din Aurigny, din Insulele Canalului, care era în acel moment la o distanţă de aproximativ zece mile (18 kilometri).
Dar fără putere, avionul era condamnat să piardă altitudine şi cred că a parcurs cel mult 4 mile. În acest caz, nu cred că a ajutat la ceva. Dar acestea sunt numai supoziţii".
Căutările avionului dispărut au fost suspendate, marţi, 22 ianuarie, din cauza întunericului, a anunţat Poliţia din Insula Guernsey informează BBC.
„Nu am găsit semne despre cei care se aflau la bord. Dacă au ajuns în apă, şansele de supravieţuire în acest moment, sunt, din nefericire, mici", au scris reprezentanţi ai poliţiei insulare, pe Twitter.
Avionul de mici dimensiuni, la bordul căruia se afla fotbalistul Emiliano Sala, a dispărut luni seara, 21 ianuarie.
Avionul privat de mici dimensiuni, de tip Piper Malibu, în care se afla fotbalistul argentinian Emiliano Sala, a fost dat dispărut, luni seară, în timp ce se afla deasupra Canalului Mânecii, după ce a pierdut contactul cu controlorii de trafic. Sala se întorcea la Cardiff, pentru a se alătura echipei la care fusese transferat sâmbătă, 19 ianuarie, după o scurtă vizită la Nantes, unde a călătorit cu acelaşi aparat pentru a-şi lua la revedere de la foştii lui colegi, între care se numără şi portarul Ciprian Tătăruşanu.
Piper Malibu este un monomotor care poate transporta şase persoane, pilotul şi cinci pasageri. Presa internaţională a scris că în avionul dispărut se aflau Sala, pilotul şi încă o persoană, însă L'Equipe a menţionat că numai Sala şi pilotul erau la bord.
Autorităţile din Insula Guernsey au anunţat, marţi, 22 ianuarie, că două ambarcaţiuni şi cinci aparate de zbor au cercetat o suprafaţă de o mie de mile pătrate în apele Canalului Mânecii, fără a da de urma avionului dispărut.
Avionul a plecat de la Nantes luni, la ora locală 19.15, cu direcţia Cardiff, zburând la o altitudine de 5.000 de picioare (1.650 de metri). După ce a depăşit Insula Guernsey, a cerut să coboare, iar contactul cu avionul s-a pierdut când acesta era la o altitudine de 2.300 de picioare. Apelul primit de Garda de Coastă din Guernsey privind dispariţia aparatului, la 15 mile nord de Guernsey, a fost la 20.23. Două elicoptere, unul francez, cu baza la Cherbourg şi unul britanic, au început imediat căutările, dar le-au oprit la ora 02.00, din cauza condiţiilor meteo nefavorabile (vânt, valuri, vizibilitate redusă). Căutările au fost reluate la ora 08.00 şi continuă.
Lui Emiliano Sala i-a fost frică să zboare cu Piper Malibu
Presa internaţională scrie că Sala i-a mărturisit colegului Nicolas Pallois că zborul făcut cu aceeaşi aeronavă, un model Piper Malibu aparţinând propietarului lui Cardiff City, a fost "turbulent" şi că se teme pentru zborul înapoi, informaţie dezvăluită de fotbalistul lui Nantes jurnaliştilor din Hexagon şi preluată de englezii de la Daily Mail.
Un expert aviatic a vorbit despre tragica dispariţie a lui Sala: "O nebunie!
Jorge Polanco, consultant aviatic, a vorbit pentru presa engleză despre accidentul aviatic în care a fost implicat Sala, jucător ce plecase de la Nantes şi tocmai semnase cu Cardiff City. Aeronava de mici dimensiuni, un model Piper PA-46, a dispărut de pe radar luni seara deasupra Canalului Mânecii.
"Să traversezi Canalul Mânecii noaptea, în condiţii de vreme rea, cu un singur motor, e o nebunie. Cineva l-a lăsat pe puştiul ăsta (n.red. - pilotul) să ia o asemenea decizie şi asta a costat vieţi. Cred că jucătorul nu a ştiut nicio clipă la ce pericol se expune, nimeni nu l-a atenţionat în privinţa pericolelor.
CITEŞTE continuarea în Prosport
Citește pe alephnews.ro: Interviul integral Macron – The Economist. Europa, arme nucleare și restabilirea ordinii mondiale: Cum vede Macron viitorul?
Citește pe www.zf.ro: Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Citește pe www.zf.ro: Elon Musk nu poate să piardă: A câştigat 40 de miliarde de dolari într-o singură săptămână, după ce a dat afară 14.000 de oameni
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Soția fotbalistului s-a urcat beată la volan și a făcut praf un Ferrari Portofino de 200.000 de euro!
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe