CSA îşi menţine disponbilitatea de a continua dialogul cu FC Steaua

Clubul Sportiv al Armatei a precizat, într-un comunicat remis, marţi, agenţiei MEDIAFAX, că îşi menţine disponibilitatea de a continua dialogul cu FC Steaua, care să se finalizeze cu punerea în aplicare a Hotărârii Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie privind marca.

130 afișări
Imaginea articolului CSA îşi menţine disponbilitatea de a continua dialogul cu FC Steaua

CSA îşi menţine disponbilitatea de a continua dialogul cu FC Steaua (Imagine: Bogdan Iordache/Mediafax Foto)

"(...) manifestând permanent o atitudine constructivă, generatoare de soluţii, ne menţinem disponibilitatea de a continua dialogul care să se finalizeze cu punerea în aplicare a Hotărârii Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie. Totodată, îi asigurăm pe toţi iubitorii culorilor roş-albastre că vom întreprinde numai acţiuni legale, care să nu lezeze, în niciun fel, valoarea şi prestigiul mărcii Steaua Bucureşti", se arată în comunicatul citat.

CSA precizează că a sprijinit "efectiv şi afectiv" echipa de fotbal, punându-i la dispoziţie facilităţi de antrenament şi desfăşurare a partidelor. "Prin performanţele de excepţie obţinute de sportivii militari, Clubul Sportiv al Armatei Steaua Bucureşti a devenit, încă de la înfiinţare, o parte importantă a istoriei Armatei României şi a sportului românesc. Materializarea performanţei sportive prin 95 de medalii olimpice, 503 medalii obţinute la campionatele mondiale, 820 de medalii obţinute la campionatele europene, precum şi prin câştigarea Cupei Campionilor Europeni şi a Supercupei Europei de către echipa de fotbal a clubului, a constituit temeiul consolidării şi recunoaşterii mărcii Steaua Bucureşti pe toate meridianele globului. În aceste condiţii, ne-am propus, an de an, obiective de performanţă pentru toate disciplinele sportive, în concordanţă cu valoarea incontestabilă a brandului pe care îl reprezintă Steaua Bucureşti. După anul 1999, clubul nostru şi-a exprimat permanent ataşamentul şi sprijinul efectiv şi afectiv faţă de echipa de fotbal, punându-i la dispoziţie, în condiţiile legii, facilităţile de antrenament şi desfăşurare a meciurilor. În acelaşi timp însă, Clubul Sportiv al Armatei Steaua Bucureşti, ale cărui nevoi de finanţare sunt asigurate în bună măsură de la bugetul de stat, a acţionat mereu în conformitate cu prevederile legale referitoare la valorificarea patrimoniului public", a mai arătat clubul sportiv.

Conducerea MApN a solicitat FC Steaua zece la sută din totalul veniturilor pentru a-i permite să folosească marca, însă reprezentanţii grupării patronate de Gigi Becali au refuzat oferta, a declarat, săptămâna trecută, juristul Clubului Sportiv al Armatei Steaua, Florin Talpan. El suţine că palmaresul FC Steaua aparţine clubului sportiv, însă reprezentanţii grupării de fotbal afirmă că Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie nu s-a pronunţat în dosarul privind marca asupra palmaresului echipei sau a culorilor, întrucât nu a fost învestită cu o astfel de cerere.

Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ICCJ) a anulat, la 3 decembrie 2014, printr-o decizie irevocabilă, marca Steaua Bucureşti înregistrată de clubul de fotbal al lui Gigi Becali, în procesul intentat acestuia de Clubul Sportiv al Armatei.

Clubul de fotbal deţinut de Gigi Becali a fost acţionat în instanţă în 2011 de Clubul Sportiv al Armatei "Steaua" Bucureşti, care a cerut anularea mărcii înregistrate de gruparea din Liga I. Tribunalul Bucureşti a respins această cerere, în 17 aprilie 2012, decizie menţinută de Curtea de Apel Bucureşti, în 20 decembrie 2013, însă ICCJ a dat dreptate clubului sportiv.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici