- Home
- Sport
- BUCUREŞTI, (04.01.2021, 11:51)
- Rafael Hekman
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Mani Gyenes are şanse la podium la Malle Moto, cea mai dură probă a motocicliştilor la Raliul Dakar
- Emanuel Gyenes este singurul motociclist român care a participat în ultimii ani la Raliul Dakar.
- El concurează cu şanse la podium la categoria „Malle Moto”, unde nu beneficiază de nici un fel de asistenţă tehnică sau personală.
116 afișări
FOTO: Facebook Emanuel Gyenes
Emanuel Gyenes a ajuns în 2021 la cea de 11 participare, fapt care, conform uzanţelor, i-a adus titlul de Legendă Dakar Rally. Cea mai bună clasare a lui Mani la general a fost locul 14 în 2016, el fiind nevoit şi să abandoneze de două ori (2009 şi 2019).
De-a lungul participărilor Gyenes a câştigat de două ori la clasa „Marathon” (2011şi 2015). Cel mai bun rezultat l-a avut însă în 2020, când a câştigat clasa „Malle Moto Original by Motul”, o categorie dedicată ryderilor care nu beneficiază de asistenţă tehnică.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Are Europa nevoie de arme nucleare? Macron e gata „să deschidă o dezbatere” privind apărarea solului european
-
Delegaţie Hamas, aşteptată luni la Cairo pentru discuţii privind încetarea focului în Gaza
-
Biden a discutat duminică cu Netanyahu
-
Prinţul Paul al României prins în Malta. Proceduri de extrădare în curs
În 2021 Mani concurează din nou la aceeaşi categorie, însă puţini sunt cei care ştiu ce presupune cu adevărat să iei startul la „Malle Moto” şi de ce performanţa românului este una specială. Despre sportivii care concurează la această categorie trebuie spus că se confruntă cu aceleaşi provocări şi obstacole ca toţi ceilalţi participanţi, doar că ei o fac complet singuri. Fără nici un fel de ajutor sau asistenţă. De nici un fel.
Fără asistenţă personală, fără echipaj de asistenţă tehnică pe traseu, fără motocicletă de rezervă. Sunt singuri cu motocicleta lor, cu device-urile care îi ajută la navigaţie şi cu o cutie metalică cu echipamentul de rezervă şi piese de schimb esenţiale. Oficialii de cursă transportă aceste cutii la fiecare punct intermediar de odihnă, astfel încât concurentul să poată să îşi repare sau întreţine motocicleta după încheierea fiecărei etape.
Astfel, după minimum 8-10 ore de cursă în fiecare zi, uneori chiar şi mai mult, concurenţii de la Malle Moto, odată ajunşi la punctul final al zilei, se hrănesc, după care îşi verifică motocicleta. O pregătesc pentru ziua următoare sau o repară singuri dacă e necesar şi posibil cu resursele avute la dispoziţie. Apoi îşi revizuiesc traseul şi harta pentru etapa următoare şi îşi montează cortul, acolo unde nu au locuri de odihnă pregătite de organizatori.
Din cauza acestor provocări suplimentare, un concurent la categoria Malle Moto ajunge să se odihnească în medie maximum 6 ore zilnic. Ca urmare, această categorie „Malle Moto” este practic cea mai dură şi solicitantă probă a clasei moto.
Mani Gyenes porneşte însă cu şanse mari de a se clasa din nou pe podium, el ocupând prima poziţie după prologul raliului şi după prima etapă.
Citește pe alephnews.ro: Serviciile secrete ale SUA spun că Putin nu a ordonat uciderea lui Navalnîi
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
China efectuează cea mai mare restructurare a armatei din ultimul deceniu. Ce înseamnă mișcarea lui Xi Jinping
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Tatuajul ireal care a produs controverse în mediul online. Bărbatul de 60 de ani nu regretă decizia luată. „Nu mă deranjează”
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe