RETROSPECTIVĂ 2018: Formula 1, sportul cel mai vizionat din tribune

Formula 1 a ocupat primul loc în clasamentul celor mai vizionate sporturi din tribune. Media de spectatori, care au asistat atât în zilele de sâmbătă, la sesiunile de calificări, cât şi cele de duminică, este de 194.919 de fani.

338 afișări
Imaginea articolului RETROSPECTIVĂ 2018: Formula 1, sportul cel mai vizionat din tribune

RETROSPECTIVĂ 2018: Formula 1, sportul cel mai vizionat din tribune

4.093.305 spectatori au urmărit în total cele 21 de Grand Prix-uri ale anului, cu 2,7 % mai mulţi decât în 2017, în condiţiile extinderii sezonului cu o cursă. Anul precedent au fost 4.071.400 spectatori la cele 20 de curse, cu o medie superioară acestui an, de 203.570.

Cele mai ridicate asistenţe din 2018 au fost la Marele Premiu al Marii Britanii (340.000 de spectatori), MP al Mexicului (334.946), MP al Australiei (295.000), MP al SUA (263.160), MP al statului Singapore (263.000), MP al Belgiei (250.000) şi MP al Ungariei (210.000).

Asistenţa a crescut cel mai mult în Azerbaidjan (+31,6 %), Austria (+27,6 %), Japonia (+20,4 %) şi Canada (+11, 4%).

Ziua curselor a adus în tribune 1.702.959 de spectatori, în total, cu o medie de 81.093 spectatori. Cei mai mulţi au fost în Marea Britanie (145.500) şi Mexic (135.407).

MotoGP ocupă un loc fruntaş

2.884.242 de spectatori au asistat la cele 18 curse ale sezonului de MotoGP, cu 218.436 în plus faţă de anul precedent.

Media pe Grand Prix a fost de 160.235 de spectatori, cu 12.135 peste 2017, iar cea mai mare asistenţă a fost la Marele Premiu al Thailandei, de la Buriram, apărut în 2018 în calendar, cu 222.525 de spectatori.

Finala Cupei Mondiale din acest an, Franţa - Croaţia, a strâns în tribune la Moscova 78.011 spectatori, în timp ce media competiţiei a fost de 47.371 de suporteri. Cea mai ridicată asistenţă, ca medie, dintre ligile europene de fotbal, este cea din Bundesliga, cu peste 40.000 de spectatori pe meci.

Media de spectatori din NFL (liga profesionistă de fotbal american) a fost de 67.405.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici