- Home
- Sport
- BUCUREŞTI, (19.09.2014, 14:57)
- Andrei Mazurchievici
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Stadioanele care vor găzdui meciurile turneului final al Campionatului European din 2020
Preşedintele UEFA, Michel Platini, a anunţat, vineri, la Geneva, gazdele turneului final al Campionatului European din 2020, printre care se numără şi Bucureştiul, cu Arena Naţională, semifinalele şi finala fiind programate la Londra, pe Stadionul Wembley.
296 afișări
Stadioanele care vor găzdui meciurile turneului final al Campionatului European din 2020 (Imagine: AFP/ Mediafax Foto)
Cele 13 stadioane care vor găzdui partidele turneului final din 2020 sunt următoarele:
Azerbaidjan/Baku: Stadionul Olimpic (69.870 de locuri), stadion nou, lucrările vor fi terminate în 2015 - va găzdui un meci din sferturile de finală şi trei din faza grupelor
Belgia/Bruxelles: Eurostadium (62.613 locuri), stadion nou, lucrările vor fi terminate în 2018 - va găzdui un meci din optimile de finală şi trei din faza grupelor
Danemarca/Copenhaga: Stadionul Parken (38.190 de locuri), arenă construită în 1992 - va găzdui un meci din optimile de finală şi trei din faza grupelor
ULTIMELE ȘTIRI
-
Statele Unite cer Qatarului să expulzeze conducerea politică a Hamas, dacă refuză încetarea focului
-
Mesajul socialiştilor europeni faţă de conservatorii Ursulei von der Leyen: Nu lucraţi cu extrema dreaptă
-
Un avion de vânătoare cu inteligenţă artificială ţine pasul cu un pilot uman
-
Alegeri locale în Marea Britanie: Sadiq Khan obţine un al treilea mandat de primar al Londrei
Anglia/Londra: Stadionul Wembley (90.652 de locuri), arenă construită în 2007 - va găzdui semifinalele şi finala
Germania/Munchen: Allianz Arena (70.067 de locuri), stadion construit în 2005 - va găzdui un meci din sferturile de finală şi trei din faza grupelor
Ungaria/Budapesta: Stadionul Ferenc Puşkaş (68.156 de locuri), lucrările vor fi terminate în 2018 - va găzdui un meci din optimile de finală şi trei din faza grupelor
Italia/Roma: Stadionul Olimpic (68.993 de locuri), arenă existentă care va fi supusă unor renovări majore până în 2017 - va găzdui un meci din sferturile de finală şi trei din faza grupelor
Olanda/Amsterdam: Amsterdam ArenA (53.052 de locuri), arenă construită în 1996 - va găzdui un meci din optimile de finală şi trei din faza grupelor
Irlanda/Dublin: Dublin Arena (51.711 de locuri), arenă construită în 2010 - va găzdui un meci din optimile de finală şi trei din faza grupelor
România/Bucureşti: Arena Naţională (54.851 de locuri), stadion construit în 2011 - va găzdui un meci din optimile de finală şi trei din faza grupelor
Rusia/Sankt Petersburg: Zenit Arena (61.251 de locuri), lucrările vor fi finalizate în 2016 - va găzdui un meci din sferturile de finală şi trei din faza grupelor
Scoţia/Glasgow: Hampden Park (51.472 de locuri), stadion care a fost renovat ultima oară în 2013 - va găzdui un meci din optimile de finală şi trei din faza grupelor
Spania/Bilbao: Stadionul San Mames (53.289 de locuri), lucrările vor fi terminate în 2015 - va găzdui un meci din optimile de finală şi trei din faza grupelor.
Dacă echipa naţională a României va reuşi calificarea la CE din 2020, două dintre partidele tricolorilor din faza grupelor se vor disputa la Bucureşti.
Niciuna din cele 13 ţări alese prin vot de Comitetul Executiv al UEFA nu se va califica direct la Euro-2020. Toate reprezentativele din Europa vor fi împărţite în zece grupe de calificare, din care la turneul final vor merge ocupantele primelor două poziţii.
Alte patru selecţionate vor obţine biletele pentru Campionatul European prin intermediul Ligii Naţiunilor, o nouă competiţie UEFA care va debuta în toamna anului 2018.
În decembrie 2012, UEFA a decis să organizeze, sub sloganul "EURO pentru Europa", un turneu final de-a lungul întregului continent, pentru a marca 60 de ani de la prima ediţie a Campionatului European, care a avut loc în 1960.
Citește pe alephnews.ro: STUDIU. Giulgiul din Torino, în care a fost înfășurat Mântuitorul, este autentic și are 2000 de ani
Citește pe www.zf.ro: Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Cum a reuşit o tânără să construiască o afacere cu care face milioane de dolari şi unde lucrează doar trei ore pe săptămână cu mai puţini bani de cât dau unii pe o pereche de pantofi
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Scandalul care a distrus-o pe faimoasa jucătoare de tenis: tatăl ei, acuzat că a avut o relație extraconjugală și că are un copil cu un manechin!
PROSPORT.RO
Anunţ trist despre Florin Piersic, direct din spital, de Paşte! Din păcate, nu se pune problema de externare...
CANCAN.RO
Stațiunea unică în România, de care puțini turiști știu. Aici se găsește „cel mai bine păstrat secret din Apuseni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:40
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 801. Rusia protestează faţă de declaraţiile făcute de Macron şi de Cameron: escaladare directă / Ucraina a lansat ghidul pentru Olimpiadă: sportivii nu au voie să dea mâna cu ruşii / Rusia acuză Marea Britanie de „implicare directă din ce în ce mai mare” în război
-
ieri, 21:50
Un avion de vânătoare cu inteligenţă artificială ţine pasul cu un pilot uman