- Home
- Politic
- Alegeri locale 2012
- Economic
- Social
- Sport
- Externe
- Cultură-Media
- Life-Inedit
- Ştiinţă-Sănătate
- Revista presei
Berea nu îngraşă şi te apără de boli de inimă, diabet şi osteoporoză
Cercetătorii spanioli de la Consiliul Superior de Cercetări Ştiinţifice din Madrid susţin că berea, cu sau fără alcool, nu îngraşă şi nici nu provoacă modificări în masa corporală, precum apariţia burţii.
Pentru a ajunge la această concluzie, oamenii de ştiinţă au monitorizat pe o perioadă de 10 săptămâni un grup de voluntari, bărbaţi şi femei, cu vârsta cuprinsă între 20 şi 42 de ani, timp în care toţi şi-au menţinut obiceiurile de viaţă şi alimentaţie. Singura modificare introdusă a fost cea referitoare la consumul de băuturi obişnuite şi consumul de bere cu sau fără alcool.
Astfel, în timpul primei săptămâni, toţi subiecţii s-au abţinut de la orice consum de băuturi cu alcool. În următoarele patru săptămâni şi în mod aleatoriu, în funcţie de grupul în care au fost puşi, participanţii la studiu au introdus în dieta obişnuită berea cu sau fără alcool, în cantitatea corespunzătoare unui consum moderat de alcool, şi anume, bărbaţii beau două pahare de bere de 330 mililitri pe zi, în timp ce femeile au băut un pahar de 330 de mililitri.
Citeşte mai multe despre beneficiile berii pe www.gandul.info.
-
La clasele pregătitoare nu vor preda cadre didactice debutante
Social astăzi, 22:05
Ministerul Educaţiei anunţă că la clasele pregătitoare, care vor funcţiona, în premieră, din anul şcolar 2012-2013, nu vor preda cadre didactice debutante, acoperirea necesarului de dascăli urmând să fie realizată prin transferuri şi detaşări. citeşte tot
-
Boc: Nu cred în nimic din ce promite Ponta cu privire la supraimpozitarea veniturilor
Politic astăzi, 21:16
Preşedintele PDL, Emil Boc, a declarat, marţi, că nu crede nimic din ce anunţă premierul Victor Ponta cu privire la măsurile de supraimpozitare a veniturilor peste 4.500 de lei, precizând că Guvernul USL realizează un singur lucru, ia "cireaşa de pe tort". citeşte tot





toti incearca sa-si faca vanzare.
Ma pregateam sa laud studiul. Pana am ajuns la partea cu 2 pahare la barbati si un pahar la femei.
Ceea ce mi se pare cam putin pentru un studiu normal. Sunt de parere ca au facut studiul degeaba, dat fiind ca de greutate le pasa consumatorilor adevarati, nu celor care degusta berea.
Ai fabrica de bere si nu mai ai vanzare....? Ai spus bere ? daca mai este bere , miroase a spirt si faci diaree de la ea ,asta se chiama bere????