NASA anunţă joi o descoperire importantă în domeniul astrobiologiei

NASA va organiza, joi, la ora 21.00 (ora României), o conferinţă de presă pentru a prezenta o descoperire importantă din domeniul astrobiologiei, care va avea "un impact major asupra programelor de căutare a dovezilor referitoare la existenţa vieţii extraterestre", informează nasa.gov.

Imaginea articolului NASA anunţă joi o descoperire importantă în domeniul astrobiologiei

NASA anunţă joi o descoperire importantă în domeniul astrobiologiei (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Astrobiologia este ştiinţa care studiază originea, evoluţia, distribuţia şi viitorul vieţii în Univers.

Potrivit comunicatului postat pe site-ul agenţiei spaţiale americane, conferinţa de presă va avea loc la sediul general al NASA din Washington. Evenimentul va fi transmis în direct de postul NASA TV şi pe site-ul http://www.nasa.gov.

La această conferinţă de presă vor participa Mary Voytek, directoarea Programului de astrobiologie din cadrul NASA, Felisa Wolfe-Simon, cercetător în cadrul aceluiaşi departament, Pamela Conrad, astrobiolog la Goddard Space Flight Center, Steven Benner, cercetător şi membru al Foundation for Applied Molecular Evolution şi James Elser, profesor la Arizona State University.

Pe 15 noiembrie, NASA a anunţat, tot printr-o conferinţă de presă extraordinară, descoperirea celei mai tinere găuri negre din vecinătatea Terrei.