Prima pagină » Comunicate » Armorum înregistrază creștere de 20% în 2024 și își consolidează poziția pe piața de e-commerce a echipamentelor de protecția muncii.Retailerul urmează să deschidă primul magazin fizic în Sibiu

Armorum înregistrază creștere de 20% în 2024 și își consolidează poziția pe piața de e-commerce a echipamentelor de protecția muncii.Retailerul urmează să deschidă primul magazin fizic în Sibiu

Armorum înregistrază creștere de 20% în 2024 și își consolidează poziția pe piața de e-commerce a echipamentelor de protecția muncii.Retailerul urmează să deschidă primul magazin fizic în Sibiu
  • Armorum, un jucător important pe piața e-commerce dedicată echipamentelor de protecția muncii, a înregistrat o cifră de afaceri de peste 4 milioane de lei, marcând o creștere de aproximativ 20% față de anul precedent.
  • Pentru 2025, Armorum vizează o creștere de 25% și o cifră de afaceri de peste 5 milioane de lei (echivalentul a aproximativ 1 milion de euro).
  • Retailerul investește 000 EUR în deschiderea primului magazin fizic, în Sibiu, planificată în S2 2025.

Armorum, un jucător important pe piața e-commerce dedicată echipamentelor de protecția muncii, a înregistrat, în 2024, o cifră de afaceri de peste 4 milioane de lei, marcând o creștere de aproximativ 20% față de anul precedent. Cifrele confirmă traiectoria ascendentă susținută de o strategie axată pe produse premium și investiții în infrastructura online și fizică. Performanță solidă este completată de o creștere a profitului net de +17% în 2024.

Pentru anul 2025, Armorum a previzionat o creștere de 25%, vizând o cifră de afaceri de peste 5 milioane de lei (echivalentul a aproximativ 1 milion de euro). Primele cinci luni ale anului 2025 indică deja o evoluție de +31% față de perioada similară a anului trecut.

Strategie axată pe produse premium și diversificarea portofoliului

Poziționarea Armorum pe segmentul premium este susținută de o pondere de 40% din veniturile totale generată de produse ale brandurilor premium.

„Investițiile constante, extinderea portofoliului și pariul nostru pe produsele premium ne-au permis să răspundem nevoilor complexe ale pieței, pe de-o parte și să producem o schimbare de mind-set în piață. Vedem o creștere a cererii pentru soluții complete de protecție, premium, iar abordarea noastră holistică, care include atât echipamente de bază, cât și produse specializate de nișă, ne diferențiază. Angajamentul nostru de a oferi echipamente de protecția muncii de top nu este doar un slogan, ci o realitate susținută de de încrederea pe care ne-o acordă partenerii noștri”, a declarat Ovidiu Dărămuș, cofondator şi general manager al Armorum.

Deși aproximativ 80% din volumele totale de vânzări sunt realizate în categoriile de îmbrăcăminte și încălțăminte de muncă, Armorum a început o diversificare semnificativă către categorii complementare, cum ar fi bocanci outdoor / de trekking / tactici și echipamente de lucru la înălțime, extinzându-și astfel oferta pentru a răspunde nevoilor diverse ale pieței.

Investiții în online, în capacități de stocare și valoare a comenzii medii în creștere

Chiar dacă activitatea B2B este strâns legată de platforma online, compania a avut, în 2024, o abordare integrată, ce a inclus metode tradiționale de vânzări, precum vizite la clienți și sampling. În prezent, catalogul online Armorum se apropie de 2000 de produse, incluzând variațiile.

Comanda medie online a Armorum se situează în jurul valorii de 600 de lei și înregistrează o tendință de creștere de la an la an. Evoluția este atribuită extinderii constante a portofoliului de produse, care generează un număr tot mai mare de comenzi complexe atât pe segmentele B2B și B2G, când și pe segmentul B2C.

„Creșterea comenzii medii reflectă nu doar încrederea crescută a consumatorilor în produsele premium, cât și succesul diversificării strategiilor de vânzare și a optimizării capacităților de stocare și livrare. Suntem conștienți că investițiile în platforma online și în publicitate sunt esențiale pentru a menține ritmul de creștere, mai ales având în vedere presiunea crescută din partea jucătorilor internaționali. Ne concentrăm în continuare pe optimizarea experienței online și pe extinderea capacității de stocare, pentru a asigura livrări rapide și o disponibilitate excelentă a produselor noastre premium”, a mai declarat Ovidiu Dărămuș,

Principalii factori care au influențat costurile operaționale în 2024 au fost investițiile în advertising online, necesare pentru a face față presiunii jucătorilor internaționali și sofisticării soluțiilor AI, precum și creșterea stocurilor. Aceasta din urmă este o consecință directă a dezvoltării companiei și a dorinței de a răspunde așteptărilor clienților de a primi comenzi rapid și de a avea acces la o varietate mare de opțiuni, în special pentru produsele premium.

Armorum va deschide în 2025 primul magazin fizic, în Sibiu

Compania mizează în 2025 și pe dezvoltarea comerțului clasic, printr-o investiție de 70.000 de EUR în primul magazin fizic, în Sibiu.

Locația va avea o suprafață de 120 mp și va putea cuprinde produsele flaghsip din portofoliul Armorum, dispuse într-un concept de retail modern.

Magazinul va fi localizat într-o poziție strategică, în zona industrială a Sibiului, în proximitatea A1 și a depozitului logistic al Armorum.

Amenajarea spațiului va include materiale familiare clienților, simbolice pentru utilizatorii echipamentelor de protecție a muncii – beton și metal. Totodată, elementele grafice folosite în designul magazinului duc cu gândul la spații precum ateliere sau șantiere.