Elan Schwartzenberg a vândut Publika TV directorului general al postului Dumitru Ţîra

Elan Schwartzenberg, acţionarul marjoritar al Realitatea Media, a vândut postul de ştiri din Republica Moldova Publika TV din trust directorului general al staţiei Dumitru Ţîra, el declarând că preţul vânzării a fost de 1,5 milioane de euro.

623 afişări
Imaginea articolului Elan Schwartzenberg a vândut Publika TV directorului general al postului Dumitru Ţîra

Elan Schwartzenberg a vândut Publika TV directorului general al postului Dumitru Ţîra (Imagine: Bogdan Maran/Mediafax Foto)

Televiziunea de ştiri Publika TV a fost vândută, vineri, 20 mai, directorului general al staţiei, Dumitru Ţîra. Contractul de vânzare-cumpărare a fost semnat la Chişinău, între reprezentanţii Bluelink Comunicazione, firmă care era acţionar majoritar la Publika TV şi Dumitru Ţîra, potrivit site-ului televiziunii publika.md.

Omul de afaceri Elan Schwartzenberg, care a anunţat la începutul lunii mai că a cumpărat 90% din acţiunile companiei Bluelink Comunicazione, de la Ioana şi Ionuţ Vîntu, această societate fiind acţionarul majoritar al trustului Realitatea Media, a declarat pentru paginademedia.ro că valoarea tranzacţiei a fost de 1,5 milioane de euro. "Din respect pentru el (Dumitru Ţîra n.r.), pentru linia editorială începută, deşi oferta lui a fost ceva mai mică decât a celorlalţi, am optat pentru el, a mai spus Elan Schwartzenberg.

"Am decis să fac acest efort având în vedere valoarea acestui post de televiziune şi a echipei care a dat dovadă de profesionalism. Publika TV este deja un brand pe piaţa media din Moldova. Este prima mea investiţie de o asemenea anvergură şi am deplina convingere că într-un an şi jumătate va fi una profitabilă", a declarat Dumitru Ţîra, citat de publika.md. El a mai spus că schimbarea acţionarului majoritar nu se va reflecta în niciun fel în politica editorială a postului.

Publika TV s-a lansat pe piaţă pe 7 aprilie 2010. Televiziunea are 370 de angajaţi şi este singurul post de ştiri din Republica Moldova. Dumitru Ţîra, noul proprietar, deţine funcţia de manager încă de la înfiinţarea companiei Ştiri Media Grup, care include Publika TV, Publika FM şi publika.md.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

  

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici