- Home
- Cultură-Media
- (27.04.2021, 04:14)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
Gala premiilor Oscar 2021 a avut cea mai slabă audienţă TV din istorie. Scădere de aproape 59% a numărului de telespectatori
Doar 9,85 milioane de telespectatori s-au uitat la ceremonia de duminică a Oscarurilor, o scădere de aproape 59% la sută faţă de cele 23,6 milioane de telespectatori care şi-au pornit televizoarele pentru gala de anul trecut, conform primelor cifre privind audienţa din SUA lansate de Nielsen.
661 afișări

Gala premiilor Oscar 2021 a avut cea mai mică audienţă TV din istorie. Scădere de aproape 59% a numărului de telespectatori
Show-ul Academiei a obţinut un rating de 1,9 în rândul adulţilor cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, un element demografic cheie pentru agenţiile de publicitate, o scădere de 64% faţă de 2020, relatează AP.
Ceremonia Oscar 2021 a avut cel mai mic număr de urmăritori din istorie. Doar 9,85 milioane de telespectatori au urmărit ceremonia, unde „Nomadland” de la Searchlight a luat premiul cel mai mare, iar Netflix a plecat cu cele mai multe victorii.
Scăderea ambelor valori nu este deloc surprinzătoare, întrucât premiile, în general, s-au confruntat cu scăderea numărului de spectatori în ultimii ani. După un an cu cinematografele închise din cauza pandemiei şi cu atât de puţine filme de populare nominalizate, acest rezultat era foarte aşteptat.
ULTIMELE ȘTIRI
-
O elevă de 11 ani a supraviețuit masacrului din Texas, prefăcându-se că e moartă și acoperindu-se cu sângele unui prieten
-
Rusia trimite militari mai experimentaţi în Ucraina. Putin a semnat legea care elimină limita superioară de vârstă pentru înrolarea în armată
-
Categoria de salariaţi care ar putea fi scutită de la plata impozitului pe salariu vreme de doi ani
-
G7 lucrează intens pentru a relua exporturile de cereale din Ucraina
Chiar şi aşa, momentele de publicitate s-au vândut ca pâinea caldă. Mărci precum Verizon şi Expedia au organizat campanii majore de publicitate. La fel a făcut şi Cadillac de la General Motors, care a anunţat primul său vehicul electric crossover, Lyriq. Momente de publicitate au avut şi Google, Rolex, Airbnb, Apple, P&G, Panera şi Subway.
Seara a oferi numeroase momente istorice fiind una dintre galele cele mai diverse când vine vorba de împărţirea premiilor pe rasă, gen, naţionalitate, dar acest lucru nu a fost suficient pentru a atrage un public numeros.
În acest an a avut loc şi o schimbare în ordinea acordării premiilor cu mare premiu pentru cel mai bun film, care este anunţat în mod normal la sfârşitul spectacolului, înaintea celor două premii pentru cea mai bună actriţă şi cel mai bun actor.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!



Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.




PROSPORT.RO

CANCAN.RO


ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 15:55
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua a 94-a. 10.000 de soldaţi ruşi sunt în Lugansk. Trupele ucrainene bat în retragere. Armata rusă avansează rapid în est. Un deputat comunist rus îi cere lui Putin să pună capăt războiului din Ucraina / SUA vrea să ofere Ucrainei rachete cu rază mare de acţiune
-
astăzi, 15:43
G7 lucrează intens pentru a relua exporturile de cereale din Ucraina