- Home
- Cultură-Media
- Bucureşti, (22.06.2007, 09:27)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
GMP a intrat pe shortlist la categoria "Film" la Cannes Lions 2007
Agenţia GMP a intrat pe shortlist la categoria "Film" a festivalului de publicitate Cannes Lions 2007, cu spotul pentru Boom TV, "Pig", a anunţat Felix Tătaru, Managing Director al agenţiei, aflat la Cannes.
1 afișare
"Sunt şocat, nu mă aşteptam să fim finalişti... E incredibil ce ni se întâmplă. Nu aveam această aşteptare cu acest spot. Nu credeam că va ajunge în finală într-o competiţie cu peste 4.000 de lucrări aşa cum nu mă aşteptam să luăm premiu şi cu Mândra. Mă bucură aceste realizări, dar ne şi obligă să confirmăm că nu e o întâmplare, aşa cum, de altfel, o şi facem de câţiva ani. Mulţumesc echipei care a lucrat pe Boom şi echipei de marketing care era atunci la Boom şi care a aprobat această campanie", a spus Felix Tătaru, Managing Director GMP.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: România este țara din Europa în care sectorul privat, antreprenorial, are impactul cel mai mic asupra deciziilor guvernamentale. Este un abuz!
-
Unul dintre cei mai mari angajatori din România închide o fabrică de componente auto
-
Războiul din Ucraina, ziua 800. Kievul va trebui, la un moment dat, să participe la negocieri de pace cu Moscova, spune un oficial ucrainean
-
Hamas sugerează că ar putea accepta un armistiţiu
Spotul "Pig" al GMP a mai câştigat anterior "Argint" la Golden Hammer, "Bronz" la Epica, cel mai bun spot TV şi cel mai bun spot TV din categoria mass media la Ad'Or şi a intrat pe shortlist la Golden Drum.
Echipa care a lucrat la acest spot este formată din Emilian Arsenoaiei şi Oliver Kapusta, Creative Directors, Theodor Sandu, Art Director, Corina Bacanu, Copywriter, Mirela Angelescu, Client Service Director, Teodor Cucu, Account Manager.
Categoria "Film" este cea mai disputată categorie a festivalului. Dintre agenţiile din România, la această categorie au avut înscrieri şi agenţiile Cohn & Jansen Ashley & Holmes, cu spotul "Share the fun" pentru Cosmote România, Grey Worldwide România, spotul "Identity" pentru Clicknet, McCann Erickson, spotul "Pipe" pentru MTV Romania şi Next Advertising, cu spotul "Gerovital" pentru Gerovital.
Contactaţi de MEDIAFAX joi după amiază, Bogdan Enoiu, Managing Director McCann Erickson şi Cristina Jansen, Managing Partner Cohn & Jansen Ashley & Holmes, nu aflaseră încă dacă agenţiile pe care le reprezintă au intrat pe short-list sau nu pentru "Film".
Citește pe alephnews.ro: NATO afirmă că Rusia desfășoară „activități maligne” asupra statelor membre. Ce decizie a luat Consiliul Nord-Atlantic
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
FOTO. Spice Girls îi urează „La mulți ani” lui David Beckham în cel mai epic mod. Ce mesaj a transmis soția fotbalistului
Elon Musk nu are milă: A închis peste noapte întreaga divizie de Superchargere de la Tesla şi a dat afară pe toată lumea. Încă 500 de angajaţi se alătură celor 14.000 deja concediaţi
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Viciul lui sunt femeile! S-a logodit cu o actriță din filmele pentru adulți, iar la câteva zile s-a afișat cu un manechin spectaculos
PROSPORT.RO
Larisa lui Pescobar și-a părăsit iubitul din Dubai și a 'aterizat' pe litoral, dar... Cu ce-ai supărat-o, Paulică?!
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe