Gold FM se relansează: Repoziţionarea postului este o consecinţă a nişei goale lăsate de Guerrilla

Gold FM s-a relansat, iar repoziţionarea postului de radio "a venit firesc, ca o consecinţă a nişei goale, lăsată de radio Guerrilla", spune Raluca Moianu, director de programe al staţiei, într-un comunicat remis MEDIAFAX.

1011 afișări
Imaginea articolului Gold FM se relansează: Repoziţionarea postului este o consecinţă a nişei goale lăsate de Guerrilla

Gold FM se relansează: Repoziţionarea postului este o consecinţă a nişei goale lăsate de Guerrilla (Imagine: Publimedia/Shutterstock)

Gold FM, care emite doar în Bucureşti, pe frecvenţa 96,9 FM, s-a "metamorfozat" cu ajutorul Propaganda Brand New, devenind un "solid radio", un spaţiu dedicat celor care, în loc de Celine Dion, vor să asculte Radiohead şi celor care "în loc de cancan-uri politice vor să afle ce concerte sunt prin oraş şi ce se mai întâmplă prin galerii şi săli de teatru", dar şi celor care "în loc de vedete din carton vor să descopere personaje proaspete, care aduc transformări pozitive".

"Repoziţionarea Gold FM a venit firesc, ca o consecinţă a nişei goale, lăsată de radio Guerrilla. Ştiu că existau mulţi ascultători care nu se mai regăseau în muzica şi discursul niciunui alt produs radio. Gold FM mizează pe talentul lui Mihai Dobrovolschi, un realizator cu notorietate, pe spontaneitatea colegei sale Gilda Comărzan şi pe intuiţia muzicală a playlist manager-ului Matei Oprina, care fac împreună un matinal efervescent", spune Raluca Moianu, director de programe al Gold FM.

Potrivit acesteia, grila de programe a Gold FM conţine atât emisiuni cu caracter ştiinţific, cât şi quality entertainment cu realizatori cunoscuţi. "Feedback-ul primit în ultimele săptămâni care au trecut de la schimbarea playlist-ului, atât de la ascultători, cât şi de la organizatorii de evenimente premium, mă face să spun că este alegerea corectă şi că era nevoie de un radio solid, o voce a normalităţii", a mai spus Raluca Moianu.

Componenta de identitate a Gold FM a fost gândită şi dezvoltată de Ion Barbu, Senior Designer Propaganda Brand New, a cărui propunere a convins din prima, aceasta incluzând: logoul Gold FM, sloganul, icon-uri pentru fiecare emisiune, elemente de papetărie, universul cromatic şi vizual al brandului, dar şi site-ul (www.radiogoldfm.ro).

Repoziţionarea şi noua identitate a Gold FM vor fi promovate printr-o campanie în TV, presă scrisă, Out-of-home (OOH) şi online.

Postul de radio Gold FM a fost lansat pe 27 octombrie 2008, pe frecvenţa Radio Total. Gold FM emite programe doar în Bucureşti.

Postul de radio Gold FM a funcţionat în ultimii ani în strânsă legătură cu trustul Realitatea Media, însă licenţa de satelit a Gold FM era oficial deţinută de societatea Expresiv SA, ai cărei acţionari sunt: Radoway Limited (Cipru) - 56,25%, Sindicatul Naţional Petrom-Energie - 43,13% şi Cornel Nistorescu - 0,62%. Radoway Limited (Cipru) este deţinută de Tasoula Charilaou, potrivit informaţiilor postate pe site-ul CNA.

Pe de altă parte, CNA a retras toate licenţele Radio Guerrilla pe 19 septembrie 2013, din cauză că acestea nu mai erau operate de societatea care le deţinea oficial - Realitatea Media SA -, ci de o altă societate - Expresiv SA. Legea audiovizualului prevede că CNA retrage licenţa audiovizuală dacă se încalcă normele privind regimul proprietăţii.

Decizia CNA luată pe 19 septembrie 2013 a implicat toate cele 24 de licenţe audiovizuale ale Radio Guerrilla (23 de licenţe terestre şi o licenţă de satelit) pe care Realitatea Media SA le deţinea.

Ulterior, CNA a scos la concurs cele 23 de licenţe terestre ale Radio Guerrilla, însă, în data de 19 noiembrie 2013, Consiliul a decis să amâne concursul pentru frecvenţele pe care a emis Radio Guerrilla până la soluţionarea situaţiei juridice a acestora. Acest lucru nu s-a întâmplat până în prezent.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici