- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (07.03.2016, 17:28)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Televiziunea Happy Channel s-a lansat astăzi, înlocuind Euforia TV
Happy Channel s-a lansat, luni, la ora 16.00, înlocuind Euforia TV, şi îşi propune să fie o televiziune dedicată femeilor, care va difuza atât seriale consacrate, cât şi producţii proprii, precum "Dreptul la fericire" şi "Happy Day".
31669 afișări
Televiziunea Happy Channel s-a lansat astăzi, înlocuind Euforia TV
Happy Channel a debutat, luni, pe piaţa audiovizualului românesc, difuzând seriale precum "Inima mea e a ta", o producţie din 2015 a companiei Televisa.
Marţi, pe 8 martie, Happy Channel va începe să difuzeze şi producţii proprii, respectiv reality show-ul experiment "Dreptul la fericire" şi rubrica "Happy Day", cu Cristina Ciobănaşu şi Vlad Gherman, după cum au declarat, pentru MEDIAFAX, reprezentanţii Antena Group, care operează această televiziune.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pedro Sánchez ia în calcul demisia. Soția Premierului spaniol este anchetată pentru presupus trafic de influență
-
Premierul spaniol îşi suspendă îndatoririle publice: Am nevoie să mă opresc şi să mă gândesc
-
Plata în avans a pensiilor pentru luna mai, pe ordinea şedinţei de Guvern de joi de la Timişoara
-
Şeful TikTok, după promulgarea legii care ar putea interzice aplicaţia în SUA: Nu plecăm nicăieri
Happy Channel se va adresa în principal segmentului feminin din zona comercială (femei din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani), dar va avea oferte dedicate şi întregii familii.
Televiziunea se va poziţiona în zona televiziunilor militante, fapt care, potrivit Antena Group, este o abordare nouă pe piaţă media din România. Astfel, noua televiziune îşi propune nu doar să ofere telespectatoarelor producţii de calitate, targetate pe dorinţele şi aşteptările lor, ci şi să le reprezinte cauzele şi să militeze pentru ele.
La nivelul structurii de programe, Happy Channel va continua seria producţiilor deja consacrate, precum "Dr. House", "Downtown Abbey", "Suits" şi "Prizoniera dragostei". Totodată, televiziunea va difuza şi seriale noi, producţii sud-americane (marca Televisa), europene şi seriale americane.
"Happy Channel este un nume cu care am fost asociată acum ceva vreme. Drepturile de marcă au fost însă cesionate către Antena Group şi mă bucur să spun că Happy Channel este acum exact rezultatul pe care eu mi-l doream: un canal de televiziune dedicat femeilor, dar şi familiei, un post care, contrar tendinţei de tabloidizare, ocoleşte această zonă şi vorbeşte despre valori, despre puterea de a lupta, despre poveşti frumoase şi despre dreptul fiecăreia dintre noi de a-şi găsi fericirea! În strategia canalului pentru anii ce urmează există şi dezvoltarea unui serial românesc", a declarat Ruxandra Ion, consilier de conţinut al Happy Channel, în luna ianuarie, atunci când Antena Group a anunţat intenţia privind lansarea acestei televiziuni.
Ruxandra Ion, un nume de referinţă în producţia de televiziune din România, a devenit, din decembrie 2015, consultant de conţinut al Euforia TV.
Aceasta a obţinut, în septembrie 2014, prin intermediul societăţii Act Smart Television SRL, o licenţă audiovizuală de la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA), pentru a lansat o televiziune cu denumirea Happy Channel. Această televiziune nu a fost însă pusă în funcţiune.
Pe de altă parte, Antena Group a primit în 4 februarie 2016 aprobarea CNA de a transforma televiziunea Euforia TV în Happy Channel.
În faţa CNA, reprezentanţii Antena Group au spus că Happy Channel va încerca să prezinte partea frumoasă a lucrurilor, fără a tabloidiza.
Investiţia inţială în lansarea Happy Channel se ridică la două milioane de euro, potrivit documentelor depuse la CNA de Antena Group.
Conform planului financiar din proiectul Happy Channel depus la CNA, bugetul total de operare a televiziunii se ridică la 3,2 milioane de euro pe an (cheltuieli de producţie, marketing, cheltuieli salariale - 2,3 milioane de euro; administrative - 800.000 de euro, amortizări echipamente - 100.000 de euro).
Totodată, televiziunea estimează venituri anuale de aproximativ 3 milioane de euro generate în proporţie de 75% de publicitate şi 25% din alte surse (teletext, teleshopping etc).
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Trebuie să investim 500 de miliarde euro în următorii 15 ani ca să ajungem la dublarea PIB-ului. În primul rând în industria de învățare. PIB-ul nu crește cu proști
Citește pe www.zf.ro: De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Filiera prin care baronul 'Mocro Maffia' livra tone de cocaină în România! 'Scarface' a pierdut 625.000.000 € la un singur transport trimis la Constanța
CANCAN.RO
Experiment: un tânăr s-a transformat într-un om al străzii pentru a demonstra că poate deveni milionar într-un an. Câți bani a câștigat în 10 luni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe