Times introduce o taxă pentru acces la conţinutul său online

James Harding, editor al publicaţiei Times, a confirmat că titlul va introduce taxe pentru conţinuturile online, conform planurilor News International, dar a explicat că modelul pe care îl va folosi presupune plata unei taxe pentru acces pe o perioadă de 24 de ore, informează Media Guardian.

60 afișări
Imaginea articolului Times introduce o taxă pentru acces la conţinutul său online

Times introduce o taxă pentru acces la conţinutul său online

Potrivit lui Harding, Times va impune o taxă în schimbul căreia utilizatorii vor avea acces liber, timp de 24 de ore, la ediţia online a ziarului.

El a mai specificat că publicaţia nu va adopta modelul de business online propus de consorţiul News Corporation, care intenţionează să introducă micro-plăţi pentru accesarea fiecărui articol din ediţiile online ale ziarelor americane din portofoliul său.

Potrivit lui Harding, industria media trebuie să evite greşelile făcute de reprezentanţii industriei muzicale şi să stopeze accesul gratuit la conţinuturi.

"Am creat o cultură a gratuităţii şi am luat parte la ea. În ultimii câţiva ani am vorbit cu mândrie - crezând că industria publicităţii ne va susţine - despre vizitatorii unici", a declarat el.

"Începând din primăvara anului viitor, vom introduce taxe pentru accesarea ediţiei electronice a Times. Lucrăm la un model foarte clar de preţuri, dar taxele vor fi pentru 24 de ore. Vom stabili un preţ şi pentru cei care vor sa se aboneze", a mai spus Harding.

Recent, conducerea ziarului a decis să sisteze distribuţia de copii gratuite destinate hotelurilor, instituţiilor şi liniilor aeriene, decizie în concordanţă cu noua strategie de afaceri.

"Vrem vânzări adevărate către clienţi adevăraţi. Asta vor şi advertiserii noştri", a mai specificat el.

Editorul Times a mai specificat că publicaţia doreşte să îşi îmbunătăţească relaţia cu cititorii loiali, prin intermediul unor programe speciale de recompensare.

"Ziarul s-a purtat bine cu clienţii neinteresaţi şi mai rău cu cei mai loiali. Le oferim ziarul unor oameni cărora nu le pasă de el şi le acordăm mai puţină atenţie celor care îl citesc în ficare zi", a comentat Harding.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici