TVR 1 - lider de audienţă cu finala Eurovision 2013

TVR 1 a fost lider de audienţă la nivelul tuturor categoriilor de public, sâmbătă, în intervalul 22.00-01.30, când a difuzat finala Eurovision 2013, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX de Televiziunea Română.

924 afișări
Imaginea articolului TVR 1 - lider de audienţă cu finala Eurovision 2013

TVR 1 - lider de audienţă cu finala Eurovision 2013

Potrivit TVR, 1.515.000 de telespectatori (8% rating şi 22,8% cotă de piaţă) au urmărit în medie, la nivel naţional, concursul în care Cezar, reprezentantul României, s-a clasat pe locul 13.

La nivel urban, finala Eurovision, câştigată anul acesta de Danemarca, a fost urmărită de 1.004.000 de telespectatori, ceea ce corespunde unui rating mediu de 9,6% şi unei cote de piaţă de 26,6%.

Şi la nivelul publicului comercial, TVR 1 şi-a adjudecat poziţia de lider de audienţă, cu 7,1% rating mediu şi 21,3% cotă de piaţă medie.

Momentul în care Cezar a urcat pe scena de la Malmö Arena, precum şi intervalul de anunţare a notelor au fost cele mai urmărite de telespectatorii din România. Astfel, minutul de aur al transmisiei TVR s-a înregistrat, la nivel naţional, la 23.12, când 1.878.000 de români (rating 9,9%, share 23,6%) urmăreau evoluţia lui Cezar. La nivel urban şi comercial, minutul cel mai urmărit s-a înregistrat la 22.53. Un total de 1.236.000 de telespectatori din mediul urban (11,8% rating, respectiv 26,4% share) se uitau atunci la TVR 1, la anunţarea punctajelor. În acelaşi minut, la nivel comercial, TVR 1 a înregistrat un rating de 9,5% şi o cotă de piaţă de 23,7%.

Danemarca a câştigat concursul Eurovision 2013, cu melodia "Only Teardrops", interpretată de Emmelie de Forest, care a obţinut 281 de puncte în urma voturilor publicului şi ale juriului internaţional. Pe următoarele două poziţii s-au clasat Azerbaidjan şi Ucraina.

Finala Eurovision din 18 mai a fost difuzată în direct la TVR 1, TVR HD, TVR Internaţional şi online, pe www.tvrplus.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici