Un număr de 17 posturi noi, printre care MGM şi Paprika TV, au fost introduse în grila Romtelecom

Romtelecom a introdus în grila sa de programe 17 televiziuni noi, printre care şi MGM, Paprika TV, Da Vinci Learning, History şi Viasat Explorer, potrivit unui anunţ făcut luni de operatorul de telecomunicaţii.

3006 afișări
Imaginea articolului Un număr de 17 posturi noi, printre care MGM şi Paprika TV, au fost introduse în grila Romtelecom

Un număr de 17 posturi noi, printre care MGM şi Paprika TV, au fost introduse în grila Romtelecom (Imagine: Mediafax Foto)

Cele 17 canale nou introduse în pachetele Romtelecom sunt: Da Vinci Learning, Duck TV, Filmbox, Filmbox Extra 1, History, Jim Jam, Mezzo, MGM, Mooz TV, Paprika TV, PVTV (Pescuit şi Vânătoare TV), Super One, Style Network, TV 1000, Viasat Explorer, Viasat History, Viasat Nature, după cum au declarat pentru MEDIAFAX reprezentanţii Romtelecom.

Pe de altă parte, într-un comunicat remis MEDIAFAX, şi compania Chello Networks a anunţat lansarea canalelor TV Paprika, JimJam şi MGM Channel în platforma Dolce Romtelecom. Potrivit comunicatului, parteneriatul dintre Chello Network şi Romtelecom este unul de durată, telespectatorii putând viziona cele trei canale tematice, axate pe genuri diferite - gastronomie, desene animate pentru preşcolari şi film, prin achiziţionarea unuia dintre pachetele Dolce Extra sau Dolce Maxim. Odată cu semnarea acestei colaborări, cele trei posturi TV vor ajunge în sute de mii de noi gospodării din toată ţara, se mai spune în comunicatul Chello Networks.

Postul TV Paprika este deţinut şi operat în totalitate de Chello Central Europe, iar JimJam face parte din portofoliul Chello Zone, cele două companii aflându-se sub umbrela Chellomedia în care este inclus şi MGM Channel.

Pe de altă parte, şi compania AETN UK a anunţat luni, într-un comunicat remis MEDIAFAX, că televiziunea History îşi extinde prezenţa în România, lansându-se în pachetele DTH şi IPTV ale operatorului de telecomunicaţii Romtelecom. History va fi disponibil abonaţilor Romtelecom în pachetele DTH şi IPTV Extra şi Maxim. History este distribuit în România de AETN UK, o societate mixtă formată de A+E Networks şi BSkyB. Având ca ţintă de audienţă adulţii de toate vârstele, History "oferă programe de calitate care deschid noi perspective asupra modului în care este perceput trecutul, spunând poveşti ale unor binecunoscute aventuri, dar şi pe cele care au rămas ascunse odată cu trecerea timpului". Televiziunea difuzează programe precum "Aşii amanetului", "Camionagiii gheţurilor" şi "102 minute care au schimbat lumea".

Şi Duck TV - o televiziune dedicată copiilor cu vârste cuprinse între 6-36 luni, deţinută de compania Mega Max Media, s.r.o din Slovacia, se regăseşte în grila de programe a Rometelecom. În mod concret, postul Duck TV, care îşi propune să dezvolte capacităţile cognitive ale copiilor prin intermediul animaţiilor atent supravegheate de psihologi, este disponibil pentru clienţii platformelor DTH în pachetele Extra şi Maxim, respectiv IPTV, în pachetele iExtra şi iMaxim.

Televiziunea Duck TV este distribuită în România de compania Tematic Cable, care îl are ca asociat unic pe Radu Nicolae Morar. Tematic Cable deţine şi licenţa audiovizuală pentru PVTV (Pescuit şi Vânătoare TV), un post dedicat celor interesaţi de pescuit şi vânătoare, care se numără la rândul său printre canalele noi din grila Romtelecom. Totodată, Tematic Cable distribuie în România televiziunea pentru adulţi Super One, nou intrată şi ea în grila Romtelecom.

Pe de altă parte, televiziunea cu profil educaţional Da Vinci Learning, disponibilă la rândul său în grilele Romtelecom, este operată de compania Da Vinci Media GmbH, deţinută de Ferdinand Habsburg, Managing Director Da Vinci Learning. Da Vinci Learning emite în România din martie 2008, fiind prezent şi pe pieţele TV din Polonia, Turcia, Ungaria şi Bulgaria, Rusia, Ucraina, Republica Cehă şi Slovacia.

Posturile de filme Filmbox şi Filmbox Extra 1, nou introduse în pachetele Romtelecom, sunt operate de compania SPI International. În Europa Centrală, canalele FilmBox sunt deja transmise în Polonia, Republica Cehă, Ungaria şi Slovacia.

Posturile de televiziune Viasat Explorer (un canal de documentare adresat celor interesaţi de aventură, călătorii, gadget-uri etc.), Viasat History (care difuzează fapte din istoria antică şi modernă, biografii etc.), Viasat Nature (o versiune internaţională a canalului nordic pay-TV cu acelaşi nume, care difuzează documentare despre faună, natură, viaţa în sălbăticie etc.) şi TV 1000 (care difuzează o selecţie de filme de cinema ale ultimilor 30 ani) sunt distribuite în România de societatea Veloce Net SRL. Viasat Broadcasting face parte din grupul internaţional Modern Times Group MTG AB şi este principalul operator de televiziune din Scandinavia şi ţările baltice, dar are şi operaţiuni directe de televiziune în Bulgaria, Cehia, Ungaria, Slovenia, Rusia, Ucraina şi Ghana (în Africa). Televiziunile Viasat sunt distribuite în 30 de ţări, în 125 de milioane de case.

Mezzo este cea mai cunoscută televiziune internaţională care difuzează muzică clasică, jazz şi dans. Prezentă în 39 de ţări, în circa 16 milioane de cămine din lume. Postul Mezzo este distribuit la nivel internaţional de Lagardere Networks International.

Televiziunea americană Style Network, la rândul său intrată în oferta Romtelecom, este deţinută de NBC Universal, subsidiară a General Electric şi Comcast.

Pe de altă parte, şi Mooz TV se numără printre televiziunile nou intrate în grila Romtelecom. Mooz TV este o televiziune muzicală, care face parte din cele trei posturi cu specific muzical la care acţionar este Ionuţ Samoilă. În afară de pachetul de televiziuni Mooz, Ionuţ Samoilă este şi acţionar minoritar la televiziunea Party TV, în acţionariatul căreia se regăseşte şi cântăreţul Costi Ioniţă.

Odată cu introducerea celor 17 televiziuni noi, Romtelecom a lansat, luni, şi o nouă grilă de abonamente telecom şi TV pentru persoanele fizice.

Totodată, Romtelecom a redefinit pachetele de bază din grilele Dolce şi Dolce Interactiv, disponibile atât pentru clienţii existenţi, cât şi pentru cei noi. Astfel, în funcţie de tipul de abonament, clienţii au acces la cele 17 noi canale TV.

Spre exemplu, noua structură a pachetelor Dolce este: pachet de bază Variat (îşi păstrează denumirea) - 4,9 euro/ lună fără TVA; pachet de bază Extra (fost Star) - 6,9 euro/ lună fără TVA (pachetul conţine 12 canale în plus) şi pachet de bază Maxim (îşi păstrează denumirea) - 9,9 euro/ lună fără TVA (pachetul conţine 17 canale în plus), potrivit unui comunicat al operatorului de telecomunicaţii.

Înainte de redefinire, pachetul Dolce Variat putea fi achiziţionat cu 3,9 euro/ lună fără TVA; pachetul Dolce Star - 4,9 euro/ lună fără TVA, iar pachetul Dolce Maxim - 8,9 euro/ lună fără TVA, potrivit site-ului Romtelecom.

Romtelecom este unul dintre cei mai importanţi operatori de pe piaţa telecom din România. Romtelecom s-a poziţionat de-a lungul timpului ca un provider de soluţii complete de comunicare, consolidându-şi poziţia pe piaţa de internet de bandă largă şi TV şi dezvoltând în mod constant servicii IT&C. Romtelecom face parte din grupul elen de telecomunicaţii OTE, care mai deţine în România subsidiara locală a operatorului de telecomunicaţii mobile Cosmote şi a lanţului de magazine Germanos, cu profil IT&C.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici