A crescut bugetul pe care românii îl alocă pentru vacanţele estivale. La cât se ridică sunt sumele cheltuite

Sumele pe care le alocă românii pentru vacanţele în străinătate, în sezonul estival, au crescut, în medie, cu 30% în ultimii 5 ani, ajungând între 900 şi 1.200 de euro, arată o analiză a agenţiei de turism online Fly Go.

483 afişări
Imaginea articolului A crescut bugetul pe care românii îl alocă pentru vacanţele estivale. La cât se ridică sunt sumele cheltuite

A crescut bugetul pe care românii îl alocă pentru vacanţele estivale. La cât se ridică sunt sumele cheltuite

Deşi preferă, în continuare, destinaţiile de masă, precum litoralul din Grecia, Turcia şi Spania, turiştii români optează tot mai mult pentru destinaţii mai puţin accesate până acum, în ţări şi regiuni precum Croaţia, Malta, Sardinia, Sicilia sau Corsica, iar durata concediilor de vară este în medie de 7 zile, ajungându-se adesea la 10 zile.

„Turiştii români preferă să plece în vacanţe în perioada iunie-septembrie, pe care le rezervă cu câteva luni înainte. Vârfuri de rezervări anticipate se înregistrează în lunile ianuarie şi mai. În vacanţele de vară, 70% dintre români accesează servicii all inclusive, de care să se bucure alături de familie sau de prieteni, în condiţiile în care peste 90% dintre turişti călătoresc în grupuri”, arată rezultatele studiului.

Fly Go menţionează că şi apetitul românilor pentru vacanţe a crescut în ultimii ani, astfel că mai nou turiştii merg, în medie, în două concedii pe vară.

„În continuare, sunt dispuşi să plătească pentru confort sporit, de aceea optează pentru cazare în unităţi hoteliere mari şi alocă, în medie, 500 de euro pentru cheltuieli extra per sejur”, spun specialiştii.

„Ne aşteptăm ca bugetul turiştilor români pentru vacanţele de vară să continue să crească în perioada următoare, pe măsură ce şi operatorii de servicii turistice şi aeriene vor introduce şi vor promova pe piaţa din România noi destinaţii, crescând, în acelaşi timp, calitatea serviciilor şi numărul beneficiilor pe care le oferă pentru clienţi. Un interes crescut pentru sejururi în străinătate se va simţi şi mai mult pe măsură ce tehnologia va lua amploare în industria de turism”, declară Stefano Iervolino, fondator şi CEO Fly Go.

Fly-Go este o agenţie de turism online românească independentă cu prezenţă regională. Lansată în anul 2005, Fly Go operează, în prezent, pe trei pieţe: România, Italia şi Spania.

Fly Go le oferă clienţilor săi servicii şi produse, de la bilete de avion low-cost şi de linie pe toate aeroporturile din lume, rezervări la hoteluri, pachete de city-break şi rent-a-car, la servicii turistice personalizate, consultanţă şi suport 24/7, dar şi ghiduri turistice pentru sute de destinaţii de pe toate continentele.

 

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

  

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici