A doua cea mai mare bancă din România lansează ceasul pentru plăţi contactless. Designul, inspirat de cel al ceasurilor gărilor elveţiene

Banca Transilvania a lansat împreună cu companiile Mondaine, Oberthur Technologies şi Mastercard ceasul BT contactless. Este un instrument de plată care poate înlocui cardul la cumpărături, în ţară şi în străinătate.

1188 afișări
Imaginea articolului A doua cea mai mare bancă din România lansează ceasul pentru plăţi contactless. Designul, inspirat de cel al ceasurilor gărilor elveţiene

Ceasurile sunt produse de compania elveţiană Mondaine, iar pentru varianta BT contactless sunt disponibile trei modele: Clasic-Ladies, Clasic-Men si Premium-Unisex. În funcţie de model, costul este între 1.090 şi 1.690 de lei.

Ceasul BT contactless funcţionează ca un card bancar prin accesul la contul curent în lei deschis la Banca Transilvania.

În 2016, Banca Transilvania a lansat brăţara contactless, alte soluţii digitale oferite de bancă fiind facilităţile automatelor de plăţi, opţiunea deschiderii online a unui cont bancar, autentificarea prin parolă unică pentru tranzacţiile online cu cardul sau robotul Livia, care interacţionează cu clienţii folosind Facebook Messenger sau Skype.

Designul ceasurilor a fost inspirat de cel al ceasului gărilor elveţiene, iar din 1986 a fost lansată o întreagă colecţie.

Oberthur Technologies este o companie de servicii şi soluţii de securitate a plăţilor pentru bănci şi instituţii financiare. MasterCard, furnizor de tehnologie în industria globală de plăţi, este prezent în peste 210 ţări şi teritorii şi iniţiatorul tehnologiei contactless în România.

Banca Transilvania este a doua cea mai mare bancă din România, în funcţie de active. BT are peste 7.300 de angajaţi, 550 de sedii şi 2,2 milioane de clienţi.

 

 

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici