Rezultatele sunt preliminare, se arată într-un raport al producătorului de motoare şi echipamente electrice transmis miercuri Bursei de Valori Bucureşti, în care nu sunt precizaţi factorii care au stat la baza evoluţiei indicatorilor financiari.
În 2009 firma a avut o cifră de afaceri de 90,4 miloane lei, în scădere cu 30% faţă de 2008.
Firma a consemnat anul trecut venituri în valoare de 190,8 milioane lei, de două ori mai mari comparativ cu suma de 94,3 milioane lei din 2009. În perioada analizată, Electroprecizia a avut cheltuieli de 189,6 milioane lei, de 1,9 ori mai mari faţă de 98,4 milioane lei.
Ultimele tranzacţii cu tilurile firmei au avut loc marţi, la preţul de 2,8 lei pe unitate, cotaţie la care capitalizarea Electroprecizia este de 14,6 milioane lei.
O firmă din Sfântu Gheorghe, Intercom, deţine 49,6% din titlurile Electroprecizia.