Bulgaria lucrează la un nou brand turistic pentru turişti din România şi alte trei ţări

Bulgaria lucrează la un nou brand turistic integrat, care să prezinte ţara drept o destinaţie atractivă pe tot parcursul anului, concentrat pe atragerea turiştilor din patru ţări, respectiv România, Germania, Rusia şi Marea Britanie.

401 afișări
Imaginea articolului Bulgaria lucrează la un nou brand turistic pentru turişti din România şi alte trei ţări

Bulgaria lucrează la un nou brand turistic pentru turişti din România şi alte trei ţări (Imagine: Andreea Balaurea/Mediafax Foto)

Brandul urmează să fie definitivat până în luna februarie, a declarat secretatul de stat în Ministerul Economiei, Energiei şi Turismului, Ivo Marinov, relatează Novinite.

Oficialul a arătat la un eveniment pe tema turismului, organizat la Veliko Târnovo, că un brand regional pilot va fi creat până în februarie, care va fi ulterior folosit pentru dezvoltarea tuturor celorlalte branduri din ţară.

Marinov a precizat că dezvoltarea noului brand are rolul de a prezenta Bulgaria ca o destinaţie atractivă şi accesibilă pe tot parcursul anului.

El a adăugat că eforturile se vor concentra pe atragerea de turişti din patru ţări, şi anume România, Germania, Rusia şi Marea Britanie, priorităţile fiind stabilite pe baza datelor obţinute de la 37 de tour-operatori bulgari şi 300 de tour-operatori străini, din 15 ţări.

Grecia, Turcia, Austria şi Cehia reprezintă principalii competititori ai Bulgariei în domeniul turismului, potrivit unei analize de piaţă prezentate la eveniment.

Bulgaria este considerată de turiştii străini şi tour-operatori o destinaţie turistică recunoscută mai ales prin oportunităţile pentru turismul estival şi preţurile accesibile.

Potrivit sondajului, 80% dintre vizitatorii străini au fost mulţumiţi de vacanţa în Bulgaria şi 60% au revenit.

Marinov a spus că sezonul de vară a fost de succes, în pofida atentatului cu bombă de la Burgas din luna iulie, iar în primele nouă luni a avut loc o creştere de 8,7% a numărului de vizitatori străini, cât şi a veniturilor.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici