- Home
- Economic
- (22.08.2014, 16:55)
- Irina Tacu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
CEL MAI MARE pod rutier hobanat din România se apropie de finalizare. Cum arată după montarea tronsonului central - FOTO
Montajul tablierului metalic la podul rutier de la kilometrul 0+540 al Canalului Dunăre – Marea Neagră a fost finalizat vineri, potrivit unui comunicat remis de "Administratia Porturilor Maritime" SA Constanţa, care a anunţat şi următoarele obiective de construcţie privind podul rutier.
19415 afișări

CEL MAI MARE pod rutier hobanat din România se apropie de finalizare - FOTO (Imagine: APMC)
Tronsonul central montat al podului are 17,2 metri şi 95 tone.
Potrivit APMC, podul rutier la kilometrul 0+540 al Canalului Dunăre - Marea Neagră, cu o structură de tip hobanat, va fi cel mai mare pod de acest gen din România. Acesta va avea o lungime totală de 360 de metri, o deschidere centrală de 200 de metri, iar lăţimea podului va fi de 17,4 metri, permiţănd circulaţia pe 4 benzi. Înălţimea liberă sub tablierul podului în axul Canalului Dunăre - Marea Neagră va fi de 18,4 metri.
ULTIMELE ȘTIRI
-
78 de ani de la eliberarea Auschwitz-ului. Războiul din Ucraina le amintește supraviețuitorilor de ororile prin care au trecut
-
Ministrul adjunct de Externe al Rusiei se va întâlni cu noul ambasador al SUA la Moscova
-
Două avioane de luptă ale Forţelor Aeriene Indiene s-au prăbuşit
-
Alertă de radiaţii în Australia. Se caută o capsulă radioactivă dispărută
Finanţat prin Programul Operaţional Sectorial în Transporturi din fonduri structurale ale Uniunii Europene şi de la bugetul statului, proiectul are ca termen de finalizare data de 31 octombrie 2014.
Proiectul, intitulat “Pod rutier la km 0+540 al Canalului Dunăre – Marea Neagră şi lucrări aferente infrastructurii rutiere şi de acces în Portul Constanţa”, va fi continuat prin următoarele obiective:
-
podul hobanat peste Canalul Dunăre - Marea Neagră la km 0+540, având o lungime totală de 360 m, din care 200 m are deschiderea centrală şi alte două deschideri marginale de câte 80 m;
-
viaducte de acces la pod;
-
un viaduct pe malul stâng cu o lungime de 281,15 m (spre Constanţa), cu 8 deschideri;
-
un viaduct pe malul drept cu o lungime de 262,42 m (spre Agigea), cu 8 deschideri;
-
un pasaj de trecere la nivel cu calea ferată;
-
lucrări de drumuri de acces spre zona de nord şi de sud a Portului Constanţa, inclusiv racordul cu varianta ocolitoare a municipiului Constanţa (A4), cu o lungime totală de 1.700 m;
-
lucrări de construcţii civile şi anume două clădiri pentru asigurarea controlului accesului în port;
-
parcări în zonele de acces la noile porţi de acces, 7 şi 10 bis;
-
lucrări hidrotehnice şi de consolidări.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.




CANCAN.RO


ULTIMA ORǍ
vezi mai multe