- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Conferinţă Ziua Publicităţii: România nu trebuie doar să aibă un brand de ţară, ci să fie un brand în sine
România are nevoie, pe lângă un brand de ţară, să devină un brand în sine, dar acest lucru se poate realiza în timp, consideră Jean Valvis, CEO al Valvis Holding, invitat al panelului “Publicitatea şi brandul României”, organizat în cadrul conferinţei Ziua Publicităţii.
Conferinţă Ziua Publicităţii: România nu trebuie doar să aibă un brand de ţară, ci să fie un brand în sine (Imagine: Publimedia/Shutterstock)
“România are un brand de ţară, dar ar putea să fie un brand ca ţară. Brand înseamnă să pot să vând. Fără vânzare degeaba avem brandul”, a spus Valvis, care susţine că România nu există din punct de vedere comunicaţional la nivel internaţional.
Aceeaşi idee este susţinută şi de Radu Florescu, CEO al Saatchi & Saatchi România, care a declarat că “imaginea României nu este foarte bună afară”.
Citeşte continuarea materialului pe www.zfcorporate.ro.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Israel dă un ultimatum pentru Hamas: „Armistițiu sau invadăm Rafah într-o săptămână”. Netanyahu ar putea fi acuzat de crime de război de către CPI
-
F-35 pentru România. Un model expoziţional al avionului de generaţia a cincea va fi prezent la BSDA 2024
-
Spionajul american avertizează: Războiul din Ucraina nu se va încheia prea curând
-
Parada Kremlinului. Rusia prezintă tancuri occidentale capturate în Ucraina
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 20:00
-
astăzi, 19:39