Consiliul de Brand: Frunza va fi păstrată şi eventual va fi uşor modificată

Consiliul de Brand, reunit luni, a recomandat păstrarea frunzei din identitatea viziuală a brandului turistic şi eventual modificarea uşoară a acesteia, a declarat Paul Mărăşoiu, membru al Consiliului.

97 afişări

Imaginea articolului Consiliul de Brand: Frunza va fi păstrată şi eventual va fi uşor modificată

Consiliul de Brand: Frunza va fi păstrată şi eventual va fi uşor modificată

"Consiliul de Brand e pe deplin de acord cu soluţia propusă deTHR-TNS şi îşi asumă pe de-a-ntregul concluziile procesuluide creare a brand-ului. Având în vedere similitudiniledintre cele două frunze, este în derulare un proces juridic deevaluare a acestei situaţii", a spus Mărăşoiu, care este şipreşedintele Asociaţiei Organizatorilor de Conferinţe din România -Romanian Convention Bureau (RCB).

El a adăugat că în cele câteva ore de dezbateri Consiliul aderulat întreg procesul de creare a brandului şi nu a găsit niciunviciu. El a mai spus că fiecare etapă a cercetării de piaţăs-a desfăşurat în perfectă cunoştinţă de cauză.

"Vom păstra, cu mici îmbunătăţiri, aceeaşi structură încât săieşim de sub orice formă de ameninţare juridică", a precizatMărăşoiu.

El a subliniat că dacă nu vor apărea probleme din punct devedere juridic frunza va fi păstrată în forma de acum. "Dacă potapărea probleme legale, logo-ul poate fi uşor alterat", a adăugatel.

Reprezentanţii Consiliului de Brand au mai spus că ministerul nu va plăti nimic către THR-TNS până cândlucrurile nu se vor clarifica din punct de vederejuridic. Ei au precizat că acesta este, însă, un proces de duratăşi ar putea dura maxim trei luni până se va stabili dacă designulfrunzei poate fi atacat sau nu. "Consultantul care a createlementul grafic a preluat subiectul şi îl discută cu juriştiinternaţionali", a completat Mărăşoiu.

Membrii Consiliului de Brand au mai spus că asocierea THR-TNSle-a prezentat toate etapele de creaţie, repectiv 27 de frame-uri,ale desenului frunzei din momentul zero până în ultima fază."Eulogio Bordas, reprezentantul THR-TNS, mi-a făcut precizarea căpână acum a livrat mai mult decât a primit, adică nimic", a maispus Mărăşoiu.

Consiliul de Brand s-a reunit luni la sediul MDRT, pentru adiscuta răspunsul THR-TNS legat de asemănarea dintre frunza dinbrand cu un alt logo comercializat pe internet.

MDRT a solicitat asocierii THR-TNS explicaţii privindsimilitudinile dintre frunza din brandul turistic şi alte simboluricomercializate pe internet.

Asocierea THR-TNS susţine că brandul de turism şi toatecomponentele sale au fost create de ea şi, ca urmare,ele trebuie considerate originale, iar existenţa de elementegrafice cu grad mare de similitudine este relativ comună, datăfiind cantitatea semnificativă de desene pe internet.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Taguri:
BRAND ,
CONSILIU ,
DECIZII
Versiunea: mobil  |  completa

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.