GfK: Populaţia are încredere în conducerea marilor companii din România

Managementul marilor companii din România se bucură de încredere din partea a 46% din populaţie, nivel care este peste media din Europa de Vest, dar sub cea din ţările din centrul şi estul continentului, potrivit celui mai recent indice de încredere realizat de compania de cercetare GfK.

16 afișări
Imaginea articolului GfK: Populaţia are încredere în conducerea marilor companii din România

GfK: Populaţia are încredere în conducerea marilor companii din România (Imagine: Mediafax Foto)

Indicele a fost calculat pe baza unui sondaj realizat în perioada perioada martie – aprilie 2008 şi măsoară nivelul de încredere al populaţiei faţă de 20 de grupuri profesionale şi organizaţii. În acest sens, GfK a intervievat 19.760 de persoane din 19 ţări europene şi din Statele Unite ale Americii, se arată într-un comunicat al GfK România.

În România, 46% dintre respondenţi au afirmat că au încredere în managementul marilor companii, în timp ce nivelul mediu din vestul Europei este de 28%, iar cel din Europa Centrală şi de Est este de 52%. Per total, media pe ansamblul Europei se plasează la 33%.

La nivelul Europei Centrale şi de Est, de cea mai mare încredere se bucură conducerea marilor companii în Polonia, apreciate de 63% din respondenţi, urmate de Turcia, cu 48%, şi Ungaria cu 47%.

Cehia şi Rusia au înregistrat cel mai redus grad de încredere în privinţa managementului companiilor, de 36% şi respectiv 28%.

În ceea ce priveşte Europa de Vest, procentajul reprezentând încrederea populaţiei în managementul companiilor este cu mult mai redus decât cel din regiunea de centru şi de est, nivelul minim fiind de 15%, în cazul Germaniei. Maximul valorii se înregistrează în Spania, unde 42% dintre respondenţi au încredere în conducerea firmelor.

Companiile din Europa de Vest sunt depăşite la acest capitol şi de firmele din Statele Unite ale Americii care au atras încrederea a 34% dintre participanţii la sondaj.

Grupul GfK este unul dintre liderii mondiali în domeniul cercetărilor de piaţă. Activităţile grupului acoperă trei divizii de afaceri custom research, retail and technology şi media.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici