HeidelbergCement devine Heidelberg Materials, o campanie de rebranding semnată de Rogalski Damaschin

134 afișări
Imaginea articolului HeidelbergCement devine Heidelberg Materials, o campanie de rebranding semnată de Rogalski Damaschin

Agenţia de comunicare Rogalski Damaschin lansează noua identitate de brand Heidelberg Materials, prin campania intitulată „Materiale pentru viitor”, care susţine angajamentul companiei faţă de oameni şi natură. Procesul de rebranding este parte din strategia globală a grupului Heidelberg Materials, care îşi propune ca, până în anul 2030, să îşi reducă emisiile de carbon cu 10 milioane de tone şi să accelereze evoluţia în industria materialelor de construcţii prin digitalizare şi dezvoltarea de materiale pentru construcţii sustenabile şi inovative.

În întâlnirea cu natura, oamenii şi comunităţile progresează. Noua campanie surprinde o poveste inspirată de cel mai întâlnit material din componenţa cimentului, piatra de calcar. O mică piatră de calcar călătoreşte, conectează oamenii cu natura şi devine inspiraţie într-o construcţie a viitorului. Un viitor sustenabil se construieşte piatră cu piatră şi experienţă cu experienţă, iar anul acesta compania Heidelberg Materials împlineşte şi 150 de ani de construcţie pentru oameni şi viitor.

Campania „Materiale pentru viitor” include un spot TV, execuţii pentru online şi social media, outdoor şi PR. 

Materialele de construcţii sunt martorii tăcuţi ai vieţilor noastre, aşa că ne-am propus să schimbăm perspectiva într-un mod inedit şi să descoperim şi partea lor de poveste. În felul acesta, arătăm încă o dată că natura este cea mai puternică sursă de inspiraţie şi că, atunci când lucrăm în armonie cu ea, viitorul este plin de speranţă.”, explică Bogdan Arnăutu, ESG and Communications Manager, Heidelberg Materials România. 

Alina Damaschin, Creative Partner la Rogalski Damaschin: „E interesant să lucrezi alături de un brand care a avut atâtea de spus în industria internaţională de construcţii în ultimii 150 de ani, cât şi în România, în ultimii 25. Conexiunea aceasta a brandului cu oamenii şi spaţiul din jurul lor a fost inspiraţia noastră în această primă poveste a celui mai mic dintre „Materialele pentru viitor”. Proiectele mari se realizează cu atenţie la micile detalii - materiale, procese, servicii – toate realitate a unui viitor construit sustenabil.”

Campania a fost creată de Rogalski Damaschin împreună cu echipa Heidelberg Materials şi produsă de StudioSet, regizor Anton Groves: 

Heidelberg Materials, prezent în peste 50 de ţări şi 3.000 de locaţii, ocupă poziţii de top în producţia de ciment, agregate şi betoane, fiind unul dintre cei mai mari producători de materiale de construcţii din lume. Oferind servicii şi soluţii pentru viitor, grupul este un pionier pe calea spre neutralizarea emisiilor de dioxid de carbon şi economia circulară în industria materialelor de construcţii. 

Cu investiţii totale care depăşesc 520 de milioane de euro, Heidelberg Materials România este unul dintre cei mai importanţi producători de ciment, betoane şi agregate prezent pe piaţa locală din anul 1998.

Compania are aproximativ 1.100 de angajaţi (ciment, betoane, agregate, transport & logistică,  combustibili alternativi).

 

Cu peste 15 ani de activitate, Rogalski Damaschin este una dintre cele mai performante agenţii de comunicare din România, cu un portofoliu de clienţi care activează în industriile de energie, tehnologie, financiar, sănătate, educaţie şi produse de larg consum.  Agenţia este membră a celei mai mari reţele de agenţii independente de comunicare, PROI Worldwide, din 2013 şi a fost clasată în anul 2020 pe locul 3 în topul celor mai creative agenţii de PR din EMEA, conform Global Creative Index realizat de PRovoke.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici