- Home
- Economic
- PARIS, (21.05.2014, 19:25)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Louis Vuitton este cel mai valoros brand de lux din lume pentru al nouălea an consecutiv. Ce alte branduri urmează în top
Louis Vuitton este cel mai valoros brand din lume pentru al nouălea an consecutiv, înregistrând o creştere de 14%, la 25,9 miliarde de dolari, faţă de 2013, potrivit unui top al brandurilor la nivel global realizat anual de compania de cercetare Millward Brown.
2997 afișări
Louis Vuitton este cel mai valoros brand de lux din lume pentru al nouălea an consecutiv. Ce alte branduri urmează în top
Valoarea primelor 10 branduri de lux a crescut cu 16%, la 111 miliarde de dolari, companii ca LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton şi până la Burberry Group având ca prioritate exclusivitatea produselor lor, transmite Bloomberg.
Hermes, producătorul francez al genţilor Birkin, deţinut parţial de LVMH, a înregistrat la rândul său o creştere de 14% a valorii brandului, la 21,8 miliarde de dolari, şi s-a plasat pe poziţia a doua.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Trebuie să investim 500 de miliarde euro în următorii 15 ani ca să ajungem la dublarea PIB-ului. În primul rând în industria de învățare. PIB-ul nu crește cu proști
-
Proiectul Start Up Nation 2024 a fost pus în consultare publică
-
Piedone, răspuns pentru Ciolacu: Exclus să mă retrag din această cursă
-
Argentina solicită arestarea ministrului iranian de Interne pentru rolul dintr-un atentat. Argentinienii au cerut Interpolului să emită o notificare de arestare pe numele iranianului
Gucci, deţinut de compania Kering, competitor direct al Vuitton, s-a plasat pe poziţia a treia, cu o creştere de 27%, la 16,1 miliarde de dolari.
Vuitton se numără printre producătorii de bunuri de lux care introduc produse mai scumpe, într-un număr restrâns de magazine, cumpărătorii bogaţi fiind tot mai interesaţi de branduri percepute ca fiind de elită.
În primul trimestru, veniturile obţinute de grupul francez LVMH din comercializarea de haine şi articole din piele au înregistrat cea mai mare creştere din ultimii doi ani, indicând că reorganizarea Vuitton funcţionează.
"Dacă pierzi exclusivitatea, pierzi statutul de brand de lux. Multe companii renunţă la creşterea cotei de piaţă pentru a scoate în evidenţă atractivitatea lor pe segmentul de lux", a declarat Anastasia Kurovskaia, vicepreşedinte pentru operaţiunile din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa ale diviziei de consultanţă Optimor a Millward Brown.
În topul brandurilor de lux se mai află în ordine Prada (îmbrăcăminte), Rolex (ceasuri), Cartier (bijuterii), casele de modă Chanel şi Burberry, precum şi Coach (genţi) şi Fendi (modă).
Valoarea Burberry a crescut cu 42%, la 5,9 miliarde de dolari, acesta fiind cel mai mare avans în rândul celor 10 branduri analizate.
Valoarea producătorului de genţi Coach a scăzut cu 4%, la 3,1 miliarde de dolari, din cauza pierderii atractivităţii în SUA pe fondul discounturilor, iar cea a casei de modă Fendi, deţinută de LVMH, cu 17%, la 3 miliarde de dolari, în lipsa investiţiilor din partea grupului.
Topul brandurilor de lux face parte dintr-un studiu anual comandat de compania britanică de publicitate WPP, compania mamă a Millward Brown, în care sunt analizate brandurile din 13 industrii.
Studiul Millward Brown este realizat prin intervievarea a peste 2 milioane de clienţi şi pe analiza performanţelor companiilor în privinţa veniturilor şi perspectivelor.
Potrivit Millward Brown, Google a devenit cel mai valoros brand din lume, devansând rivalul Apple, care a deţinut acest titlu timp de trei ani consecutiv.
Valoarea brandului Google a crescut anul trecut cu 40%, la 159 de miliarde de dolari, în timp ce Apple a consemnat un declin de 20%, la aproape 148 miliarde de dolari. În precedenta ediţie a studiului, Google se afla pe poziţia a doua.
În clasamentul general, Vuitton se află pe poziţia 30.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Creșterea PIB înseamnă creșterea bogăției tale. În România există oportunități. Fii vesel, pentru că economia crește și bazată pe nivelul tău de bună dispoziție și de gândire pozitivă
Citește pe www.zf.ro: Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Arta cere sacrificii. Anne Hathaway recunoaște că a fost nevoită să sărute 10 bărbați la un casting pentru a testa chimia dintre parteneri
Elon Musk dă pe toată lumea afară: După ce a concediat 14.000 de angajaţi, celebrul miliardar a decis să renunţe la o divizie întreagă abia formată
De ce să te duci să lucrezi la H&M la Londra, pe 1.800 de lire sterline, când aceiaşi bani îi obţii la Bucureşti, într-o trattorie, şi ai costurile vieţii mult mai reduse, începând cu chiria?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Ce a pățit o moldoveancă de 39 de ani, după ce s-a cuplat cu un marocan mai tânăr. Abia după 18 luni, a aflat cine e iubitul ei, de fapt
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe