Metamorfoza Cocor: de la magazinul comunist cu cele mai bune cojoace şi covoare la mallul brandurilor româneşti

Cocor a şters amprenta prăfuită a magazinului cu influenţe puternic comuniste în care doamnele de peste 40 de ani veneau înainte şi după Revoluţie ca într-un bazar să cumpere covoare, electrocasnice sau materiale pentru croitorie, după o investiţie de 25 mil. euro.

155 afișări

Chiar dacă şi după renovarea care a durat doi ani, magazinul a fost vizitat în primele zile mai mult decât alte centre comerciale de pensionari, proprietarii au vrut să facă din start diferenţa: produsele noului Cocor sunt pentru familiile cu venituri de 2.000-3.000 de euro.

În prima zi a relansării de la începutul lunii octombrie, la ora 10:00, angajaţii Cocor, care făceau ultimele retuşuri la intrarea în magazin, au fost nevoiţi să anunţe din două în două minute trecătorii că "deschiderea va avea loc peste două ore", timp suficient pentru speculaţii din partea zecilor de oameni veniţi special să vadă cum arată "noul Cocor".

Citeşte mai multe despre transformarea magazinului Cocor pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici