Mişcarea anti-rasism ajunge la ambalajele unor produse. Proprietara mărcii de orez Uncle Ben's vrea să elimine stereotipurile rasiale

Compania Mars, proprietara mărcii de orez Uncle Ben's intenţionează să schimbe identitatea mărcii, acesta fiind cel mai recent demers de acest tip al producătorilor de alimente care intenţionează să îşi revizuiască logo-urile şi ambalajele criticate pentru perpetuarea stereotipurilor rasiale.

739 afișări
Imaginea articolului Mişcarea anti-rasism ajunge la ambalajele unor produse. Proprietara mărcii de orez Uncle Ben's vrea să elimine stereotipurile rasiale

Mişcarea anti-rasism ajunge la ambalajele unor produse. Proprietara mărcii de orez Uncle Ben's vrea să elimine stereotipurile rasiale

Într-o declaraţie de pe site, citată de CNN, Mars a scris că „acum este momentul potrivit pentru ca marca Uncle Ben's să evolueze, inclusiv identitatea sa vizuală, lucru pe care îl vom face”.

"Încă nu ştim care vor fi schimbările exacte şi calendarul, dar evaluăm toate posibilităţile", a adăugat Mars.

Mai devreme, Quaker Oats a anunţat că retrage marca şi sigla Aunt Jemima, veche de 130 de ani. "Trebuie să aruncăm o privire asupra portofoliului nostru de mărci şi să ne asigurăm că acesta reflectă valorile noastre şi satisface aşteptările consumatorilor noştri", a declarat compania deţinută de Pepsi.

Şi Conagra, ceea ce face siropul Mrs. Butterworth, a spus că va efectua o revizuire completă a mărcii şi a ambalajelor. Conagra a menţionat că „putem vedea că ambalajele noastre pot fi interpretate într-un mod care contravine valorilor noastre”.

Conform site-ului Uncle Ben's, numele a fost folosit pentru prima dată în 1946, cu referire la un fermier de culoare care excela în cultivarea orezului. Imaginea bărbatului din logo este un "iubit chef şi chelner din Chicago, pe nume Frank Brown".

Cu toate acestea, imaginile evocă un servitor şi foloseşte un titlu care reflectă modul în care albii din sudul SUA "au folosit cândva apelativele "unchiul "şi "mătuşa" pentru negrii în vârstă, deoarece refuzat să le spună „domnul” şi „doamna”.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici