Compania a anunţat pe Twitter că 111 milioane de oameni au urmărit primul sezon al thrillerului coreean în primele 28 de zile de la lansare, depăşind recordul anterior, Bridgerton, care a atras 82 de milioane de telespectatori.
Pentru a le mulţumi fanilor, păpuşa înfiorătoare din film a anunţat într-un videoclip că toate cele 111 milioane de VIP-uri au făcut ca serialul să fie numărul unu în întreaga lume. După măsurătorile companiei, Jocul Calamarului – Squid Game se află pe primul loc în topurile reţelei din 90 de ţări.
„Vizualizarea” oficială a companiei înseamnă că un utilizator a vizionat cel puţin două minute din orice episod. Acest lucru înseamnă că, dacă cineva a stat suficient de mult timp pentru ca un videoclip să se deruleze automat pe platformă şi apoi l-a lăsat să se deruleze până când a ajuns la „Netflix prezintă”, a contat pentru cele 111 milioane de vizualizări.
Squid Game ar urma să se alăture serialelor „Money Heist”, „Dark” şi „Lupin” din categoria dramele de limbă non-engleză de mare succes.