Prima pagină » Netflix anunţă că „Jocul Calamarului” este cea mai de succes lansare de serial de până acum

Netflix anunţă că „Jocul Calamarului” este cea mai de succes lansare de serial de până acum

Netflix a anunţat că „Jocul Calamarului” este cea mai de succes lansare de serial de până acum, cu 111 milioane de vizionări în prima lună.
Netflix anunţă că „Jocul Calamarului” este cea mai de succes lansare de serial de până acum
13 oct. 2021, 09:08,

Compania a anunţat pe Twitter că 111 milioane de oameni au urmărit primul sezon al thrillerului coreean în primele 28 de zile de la lansare, depăşind recordul anterior, Bridgerton, care a atras 82 de milioane de telespectatori.

Pentru a le mulţumi fanilor, păpuşa înfiorătoare din film a anunţat într-un videoclip că toate cele 111 milioane de VIP-uri au făcut ca serialul să fie numărul unu în întreaga lume. După măsurătorile companiei, Jocul Calamarului – Squid Game se află pe primul loc în topurile reţelei din 90 de ţări.

„Vizualizarea” oficială a companiei înseamnă că un utilizator a vizionat cel puţin două minute din orice episod. Acest lucru înseamnă că, dacă cineva a stat suficient de mult timp pentru ca un videoclip să se deruleze automat pe platformă şi apoi l-a lăsat să se deruleze până când a ajuns la „Netflix prezintă”, a contat pentru cele 111 milioane de vizualizări.

Squid Game ar urma să se alăture serialelor „Money Heist”, „Dark” şi „Lupin” din categoria dramele de limbă non-engleză de mare succes.