- Home
- Economic
- (19.01.2021, 07:53)
- Anamaria Abaluta
- Home
- Video
- Politic
- Vești bune
- Economic
- Social
- Externe
- Healthcare Trends
- Marius Tucă Show
- Gândurile lui Cristoiu
- Coronavirus
- Facem România bine
Piaţa media, în scădere. Publicitatea outdoor a avut cel mai mult de suferit
- Piaţa media a înregistrat o scădere de 2,7% în 2020
- În 2021 este aşteptată o revenire de 4%
- Publicitatea outdoor a avut cel mai mult de suferit
303 afişări

Piaţa media a scăzut anul trecut cu 2,7% şi ajuns, astfel, la o valoare de 467 de milioane de euro. Asta arată un studiu făcut de agenţia Initiative. Dar în 2021, totuşi, se aşteaptă o revenire de 4%.
Segmentul care a avut cel mai mult de pierdut cu siguranţă a fost publicitatea outdoor. Cu 20% a scăzut în aprilie, ca pe timpul verii să îşi mai revină puţin. Nu pentru mult timp, însă, căci odată cu sezonul rece a scăzut din nou şi aşa a ajuns să aibă pierderi totale în 2020 de 25%.
ULTIMELE ȘTIRI
-
China face obligatorii testele anale pentru COVID-19 pentru toți turiștii care sosesc în țară
-
Dosarul „10 august”. Iohannis cere explicaţii de urgenţă de la ministrul Justiţiei, Stelian Ion, după decizia Tribunalului Bucureşti
-
Tensiuni post-Brexit. UE ameninţă Marea Britanie cu acţiuni judiciare
-
Simţul olfactiv, un indicator al COVID-19 şi al stării de sănătate în general. Pierderea mirosului poate anunţa boli precum Alzheimer sau Parkinson
La polul opus, e-commerce-ul a avut o creştere de 88%, iar digitalul de 6,2%, comparativ cu 2019. A încheiat 2020 cu o valoare totală de peste 117 milioane de euro.
Şi audienţele televiziunilor au crescut cu 16% în aprilie. În vară, invers faţă de publicitatea outdoor, acestea au scăzut. Au crescut din nou în toamnă. Ce trebuie să ştii este că au crescut inclusiv audienţele în off-prime-time, cu 10% în octombrie şi 12% în noiembrie. Motivul, bineînţeles, au fost restricţiile care s-au înăsprit din nou în acea perioadă.
- Piaţa media în 2020: -2,7%
- Valoare: 467 mil euro
- Aşteptări 2021: +4%
- Publicitatea outdoor aprilie: -20%
- Publicitatea outdoor 2020: -25%
- Investiţii publicitate outdoor: 24 mil euro
- E-commerce: +88%
- Digital: +6,2%
- Valoare totală digital: 117,8 mil euro
- Audienţe TV în lockdown: +16%
- Audienţe off-prime-time octombrie: +10%
- Audienţe off-prime-time noiembrie: +12%
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.




TACATACA.PROSPORT.RO

CANCAN.RO


ULTIMA ORǍ
vezi mai multe