Elon Musk a făcut-o din nou. Acţiunile Samsung Publishing au explodat după ce miliardarul a postat o melodie pe Twitter

  • Acţiunile Samsung Publishing au crescut cu mai mult de 10% miercuri, după ce Elon Musk a postat pe Twitter o melodia virală.
  • Creşterea de miercuri a reprezentat încă un exemplu de influenţă aparent supradimensionată a lui Musk.
  • Postările lui Elon Musk au avut efecte recente şi asupra pieţei criptomonedele care a suferit moficări bruşte ale preţului în urma comentariilor miliardarului din domeniul tech.
  • Acţiunile Samsung Publishing nu sunt la prima creştere bruscă, în 2018 au urcat cu peste 76% după ce piesa „Baby Shark” a urcat în topurile din lume.
3387 afișări
Imaginea articolului Elon Musk a făcut-o din nou. Acţiunile Samsung Publishing au explodat după ce miliardarul a postat o melodie pe Twitter

Elon Musk a făcut-o din nou. Acţiunile Samsung Publishing au explodat după ce miliardarul a postat o melodie pe Twitter

Acţiunile Samsung Publishing din Coreea de Sud au crescut cu mai mult de 10% în timpul tranzacţionării, înainte de a închide cu o creştere de 6,29%. Compania nu are nicio afiliere cu conglomeratul sud-coreean Samsung Group, chiar dacă împărtăşesc numele Samsung.

Creşterea de miercuri a venit pe spatele unui tweet dat de Musk, care spunea: „Baby Shark zdrobeşte tot! Mai multe vizualizări decât oamenii.”

Creşterea acţiunilor a fost un alt exemplu de influenţă aparent supradimensionată a lui Musk. Criptomonedele precum Bitcoin şi Dogecoin au înregistrat anterior mişcări bruste în preţurile lor în urma comentariilor miliardarului din domeniul tech. Tweet-urile sale au fost, de asemenea, legate de mişcări pe piaţa bursieră în aşa-numitele stocuri meme, cum ar fi GameStop, relatează CNBC.

Acţiunile Samsung Publishing au crescut cu peste 76% în 2018, după ce piesa virală „Baby Shark” a cucerit topurile muzicale din lume. Piesa a existat de peste un deceniu, dar coperta video din 2016 creată de SmartStudy, afiliat al Samsung Publishing a făcut din piesă o seznaţie mondială.

Videoclipul a fost creat de divizia sa Pinkfong, despre care SmartStudy spune că „dezvoltă conţinut creativ şi animat pentru a oferi experienţe de învăţare stimulante şi distractive copiilor din întreaga lume”. Pinkfong îşi distribuie conţinutul prin intermediul aplicaţiilor şi platformelor mobile precum YouTube şi Amazon Video.

În prezent piesa „Baby Shark” are peste 8,68 de miliarde de vizionări.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici