Cel mai nou accesoriu de modă este mai mic decât un card bancar şi încape în palma oricui | FOTO

O geantă „foarte mică”, semnată de casa de modă franceză Jacquemus face senzaţie la prezentările de modă, în timp ce majoritatea persoanelor sunt nedumerite de succesul neaşteptat al „micii genţi”, relatează The Guardian.

4279 afişări
Imaginea articolului Cel mai nou accesoriu de modă este mai mic decât un card bancar şi încape în palma oricui | FOTO

Cea mai nouă tendinţă la prezentările de modă | FOTO

Cu o dimensiune de numai 5.2 centimetri, geanta „Mini Le Chiquito” este mai mică decât un card bancar şi încape în palma oricărei persoane.

Accesoriul de modă este o versiune mai mică al unei genţi create anterior, lansată anul trecut la preţul de 500 de dolari. Geanta iniţială, numită „Le Chiquito” avea dimensiunea de 12 centimetri, stocurile sale fiind epuizate foarte rapid.

Creatorii noii genţi nu au stabilit încă un preţ, dar deocamdată există speculaţii despre ce anume poate fi pus în geantă. Utilizatorii reţelelor de socializare sunt de părere că în geantă ar încăpea o singură bomboană mentolată, un stick USB sau „demnitatea celui care a cumpărat produsul”.

Casa de modă franceză a lansat geanta în cadrul Săptămânii de modă de la Paris, chiar dacă unii dintre observatori susţin că accesoriile sunt aşa de mici încăt nici nu s-au văzut foarte bine.

Revista de modă „Dazed” declară că „genţile designer-ului Jacquemus devin din ce în ce mai ridicole, dar noi tot le iubim”. De asemenea, revista „Elle” glumeşte şi scrie că în geantă încape doar o cască AirPod.

Un editor de modă a publicat pe reţeaua Twitter cinci produse care ar încăpea în geanta, precum „aţă dentară, o unghie falsă sau un singur fir de păr al actorului britanic Jude Law”. Un alt comentator a declarat că geanta are „dimensiunea perfectă pentru probiotice sau enzime digestive”.

Utilizatorii reţelelor de social media au simţit că este un moment oportun pentru ridicularizare, unul dintre aceştia sugerând că geanta „reprezintă trauma în formă compactă pe care o purtăm cu noi zilnic”.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici