Cine este şi cum a ajuns Baby Yoda un personaj viral pe internet

Baby Yoda este un personaj al noului serial „The Mandalorian", din franciza „Star Wars", care are doar câţiva centimetri înălţime, comunică prin sunete înalte şi gesturi răutăcioase şi care a devenit viral pe internet în foarte scurt timp, informează Esquire.

1283 afişări
Imaginea articolului Cine este şi cum a ajuns Baby Yoda un personaj viral pe internet

Cine este şi cum a ajuns Baby Yoda un personaj viral pe internet

Simpaticul personaj cu ochi uriaşi, dezvăluit în urmă cu trei săptămâni în premiera serialului "The Mandalorian", produs de Disney, a cucerit deja milioane de inimi.

Un cont de pe platforma de micro-blogging Twitter care îl parodiază, @BabyYodaBaby, a adunat peste 120.000 de fani şi este plin de citate inventate de internauţi.

Numeroase scenarii, clipuri video scurte şi alte cugetări ale creaturii minuscule au devenit virale.

Ştirile în care este menţionat Baby Yoda au avut 2,28 de milioane de interacţiuni doar pe Facebook şi Twitter în primele două săptămâni de la debutul serialului, potrivit datelor furnizate de NewsWhip, citate de site-ul Axios.

Starul de acţiune Dwayne "The Rock" Johnson, care are 160 de milioane de admiratori în social media, a publicat o imagine în care îl leagănă pe Baby Yoda, iar Jennifer Lopez a lăudat personajul pe covorul roşu.

Nu se cunosc foarte multe detalii despre Baby Yoda, care, deşi are 50 de ani, este numit în serial "Copilul". Porecla Baby Yoda a apărut în online pentru că acesta seamănă izbitor cu Yoda din franciza originală "Star Wars". Acţiunea serialului "The Mandalorian" are loc însă după cea din filme, deci acesta pare a fi un personaj nou.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

  

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici