Colecţia "Famous Rich and Snob", prezentată de Botezatu la New York (Galerie Foto)

Soprana Angela Gheorghiu şi Nadia Comăneci s-au numărat printre invitaţii de onoare la prezentarea de modă organizată de Cătălin Botezatu la Hotelul Waldorf Astoria din New York, cu ocazia Couture Fashion Week.

50 afișări
Imaginea articolului Colecţia "Famous Rich and Snob", prezentată de Botezatu la New York (Galerie Foto)

Colecţia "Famous Rich and Snob", prezentată de Botezatu la New York

"Am venit pregătită să văd ceva spectaculos şi a fost, într-adevăr, un spectacol de culoare şi strălucire. Muzica, de asemenea a fost amplă, vocală, în ton cu prezentarea. Am remarcat mai multe rochii pe care aş dori să le port pe scenă", a declarat soprana Angela Gheorghiu, aflată în stagiune la Metropolitan Opera din New York, cu opera "La Rondine".

Şi Nadia Comăneci a fost impresionată de prezentarea lui Botezatu. "Eu mi-am ales patru rochii", a spus fosta gimnastă, la încheierea prezentării. "Este o colecţie foarte frumoasă. Am venit special pentru acest eveniment din Oklahoma, la invitaţia lui Cătălin", a adăugat ea.

Intitulată "Famous Rich and Snob", colecţia lui Cătălin Botezatu a inclus o suită de rochii de seară în colori intense - roşu, albastru şi verde, cu volane largi, şi blănuri.

Colecţia a fost prezentată în prima seară a Couture Fashion Week, un circuit care promovează creatori de haute couture şi articole de lux, precum şi creatori independenţi. Prezentările Couture Fashion la New York au loc, de obicei, în paralel cu Săptămâna Modei, care se desfăşoară de două ori pe an şi reuneşte marii designeri internaţionali de modă.

GALERIE FOTO

Aflat pentru a doua oară la Couture Fashion Week, Cătălin Botezatu a declarat că nu intenţionează să caute noi oportunităţi pe piaţa americană.

"Am venit la invitaţia prietenul meu, Andres Aquino. Sunt deja prezent pe piaţa americană, cu lenjerie, dar nu intenţionez să vând rochii în Statele Unite, am clienţii mei în Europa şi sunt mulţumit cu asta, am venit doar să expun o colecţie frumoasă", a declarat el.

Ca şi alte segmente ale economiei, nici industria modei nu a rămas neafectată de criza financiară mondială, presa americană remarcând în acest sezon o scădere a numărului de sponsori de prestigiu prezenţi la Fashion Week, ca şi a numărului de celebrităţi, faţă de ceilalţi ani.

"Banii pentru articole scumpe există şi vor exista întotdeauna, atâta vreme cât un obiect conferă valoare şi exclusivitate, doar banii care nu au acoperire dispar", a spus Andres Aquino, promotorul Couture Fashion Week.

"Este o perioada de revenire la realitate", a spus Cătălin Botezatu, referindu-se la criza economică resimţită pe piaţa modei. "Rolls Royce-ul nu mai era Rolls Royce, prea ajunsese să-l cumpere oricine, iar pe vremuri, numai regina purta diamante, când se ajunge să le poarte toată lumea are loc o asemenea perioadă de reaşezare a valorilor", a adăugat creatorul de modă.

Citeşte şi:

Botezatu nu mai vrea să apară în emisiuni TV

GALERIE FOTO - Săptămâna Modei la Roma

Galerie Foto şi Video - Săptămâna Modei la Paris

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici