Cum le-a dat coronavirusul viaţa peste cap influencerilor: "Pentru cei care au o problemă că cer donaţii, să-şi amintească că nu pot lucra"

  • Cu economia blocată de pandemia de coronavirus, mai toate domeniile trec printr-o analiză foarte atentă a gestionării bugetelor
  • La nivel global, zeci de milioane de oameni, 25 numai în Statele Unite, au fost trimişi în şomaj
  • Marile companii reduc şi ele cheltuielile, iar una dintre ramurile pe care au decis să o limiteze măcar temporar este cea a advertisingului
5389 afişări
Imaginea articolului Cum le-a dat coronavirusul viaţa peste cap influencerilor: "Pentru cei care au o problemă că cer donaţii, să-şi amintească că nu pot lucra"

Cum le-a dat coronavirusul viaţa peste cap influencerilor: "Pentru cei care au o problemă că cer bani, să-şi amintească că nu pot lucra"

Consumul pe reţelele de socializare şi pe platformele de VOD a crescut considerabil, cu până la 40% în unele cazuri. Cu toate acestea, cei care fac bani exact din faptul că îşi expun viaţa online se plâng că au fost puternic loviţi de criză. Este vorba despre aşa numiţii influenceri, a căror sursă de venit este stâns legată de bugetele de publicitate ale firmelor şi companiilor, bugete puternic limitate după sosirea crizei.
 
BBC relatează poveştile câtorva influenceri din Marea Britanie, care apelează acum inclusiv la bunăvoinţa urmăritorilor lor pentru donaţii.
 
"Stăm în casă cât mai mult posibil şi respectăm această distanţare socială. Este foarte rău, dar nu avem de ales. Cu cât trece mai repede, cu atât vom putea reveni mai repede la a lucra", a spus Jack Morris, un englez din Manchester care producea mii de lire lunar ca influencer.
 
Printre cei mai afectaţi influenceri se numără cei care îşi documentează călătoriile. Blocarea tuturor graniţelor şi menţinerea la sol a curselor aeriene i-a lăsat fără activitate.
 
"Ultima dată am călătorit în februarie. În martie trebuia să fiu în Finlanda, iar în aprilie în Etiopia. Săptămâna viitoare aveam bilete pentru Maldive. Petrec circa 6 luni pe an în străinătate", a spus şi Alex Outhwaite, al cărui venit din YouTube a scăzut de la 1.000 lire pe lună la 100 lire pe lună.
 
"Totul a fost întors cu susul în jos. Nu ştiu cât mă mai ţin economiile pentru a supravieţui fără să produc alţi bani", a adăugat ea.
 
 
Karen Beddow, fost avocat, care şi-a abandonat meseria pentru a se dedica unui blog de călătorii, a înregistrat o scădere a încasărilor cu 95%. Ea a câştigat 350 lire în ultima lună.
 
"Este un mic bussiness pe care l-am construit în şase ani şi în care am investit mult timp. Oamenii nu văd neapărat câtă muncă se află în spatele imaginilor, a pozelor sau a clipurilor", a spus şi aceasta.
 
Influencerii din domeniul fashion suferă şi ei în egală măsura. Este cazul lui Israel Cassol, cunoscut şi sub pseudonimul Birkin Boy. El are o colecţie de genţi de designer în valoare de 100.000 lire. Spune că trăieşte cu bani împrumutaţi de la părinţi în acest moment.
 
"Totul a fost anulat. Postez în continuare fotografii, dar nimeni nu vrea să vadă lux în acest moment, nimeni nu e interesat de fashion pentru că nimeni nu iese din casă", a spus şi Israel Cassol.
 
 
În alte cazuri, influencerii au apelat la bunăvoinţa urmăritorilor pentru donaţii.
 
"Pentru cei care mă critică, amintiţi-vă că nu pot lucra deloc în acest moment", s-a scuzat Mandy Rose Jones într-o postare pe Twitter.
 
Cei mai norocoşi sunt cei care făceau această meserie doar part time, pentru că au încă o sursă de venit.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici