VIDEO: Cum se explică goana oamenilor după like-uri?

  • Numărul de like-uri la o postare ne influenţează starea de spirit
  • Luciana care are 21 de ani postează fiecare moment important din viata ei pe social media
  • Potrivit psihologilor, postăm ca să aflăm ce mai cred alţii despre noi
830 afișări

Tot mai mulţi dintre noi, în special tinerii, se află în cursa disperată pentru like-uri. După fiecare poză sau chiar story pus aşteptăm reacţiile din partea celorlalţi. Potrivit psihologilor, postăm aşa des pentru că vrem să vedem cam ce mai crede lumea despre noi.

Luciana are 21 de ani şi, ca toţi ceilalţi de vârsta ei, este consumatoare de social media. Postează story-uri regulat pe instagram şi nu lasă ca momentele importante să treacă fără a le poza şi pune pe pagina ei de facebook.

Ea este de părere că numărul de like-uri ne influenţează starea de spirit.

„ Cred că este ceva general. Adică, orice persoană, dacă are o poză şi spune  - Vai nu am făcut multe like-uri, nu e poza frumoasă, nu-mi place - cred că asta te face, oarecum, să nu mai ai încredere în ce ai postat, deşi, iniţial, poate ţi-a plăcut”, spune Luciana.

Cum se explică această goană după like-uri? 

„Pentru foarte mulţi oameni, acel like sau acel share sau acel comment înseamnă, poate, mai mult decât orice. Cunosc persoane pe care şi eu le am în terapie care au atins un stadiu al depresiei, nu au persoane în viaţa reală, dar stau toată ziua cu telefonul în mână, dau scroll şi se bucură când văd pe instagram acea inimioară”, a declarat psihologul Iuliana Spânu. 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici