Ediţia internaţională a concursului Eurovision are un nou logo

Televiziunea sârbă RTS a prezentat noul logo pentru Eurovision Song Contest, care se va desfăşura la Belgrad, între 23 şi 24 mai, emblema fiind bazată pe sloganul "Confluenţa sunetului" şi reprezentând o cheie sol viu colorată, informează site-ul oficial al evenimentului.

1 afișare
Imaginea articolului Ediţia internaţională a concursului Eurovision are un nou logo

Imagine preluată de pe site-ul www.eurovision.tv/page/home

"Faptul că Belgrad, oraşul gazdă, este situat la confluenţa dintre două mari ape, Dunărea şi Sava, a servit drept inspiraţie pentru tema logo-ului următorului concurs Eurovision", a declarat Sandra Šuša, producător executiv al evenimentului. Pe lângă acestea, RTS a prezentat şi designul pentru scena Eurovision, care are la bază acelaşi concept.

De asemenea, noul logo va juca un rol important şi în realizarea de cărţi poştale dedicate evenimentului, videoclipuri de prezentare etc. Site-ul oficial al Eurovision Song Contest va fi refăcut treptat, în următoarele două săptămâni, pe baza noii embleme.

Începând cu anul 2004, genericul Eurovision Song Contest a prezentat logo-ul fiecărei ţări gazdă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici