Idei de business atipice care te pot face milionar

Dacă vrei să începi o afacere şi te gândeti că nu ai bani pentru finanţarea ei, atunci află că sunt câteva exemple de antreprenori, care au pornit de la zero, şi au ajuns milionari cu idei de afaceri "atipice", precum căsuţa poştală pentru Moş Crăciun sau chiar pachete de cărţi de joc inteligent ilustrate şi vândute online.

769 afișări
Imaginea articolului Idei de business atipice care te pot face milionar

Idei de business atipice care te pot face milionar

1. Pietre pe post de animale de companie

Cine ar fi crezut că poţi să faci bani din vânzarea unor pietre pe post de "animale de companie". Cineva tot a reuşit: un designer din California, Gary Dahl, vindea astfel de pietre la 3,95 de dolari bucata, încă din 1957.

Chiar daca poate părea ciudat, Dahl a făcut milioane din vanzarea acestor pietre.

2. Pagina de internet de un milion de dolari

În 2005, Alex Tew avea 21 de ani şi a cumpărat un site şi a vândut fiecare pixel de pe ecranul principal cu un dolar. Chiar dacă poate părea ciudat, a găsit cumpărători pentru fiecare dintre pixeli şi a făcut un milion de dolari în scurt timp.

3. Cartuşe reumplute de călugări

Un grup de călugări de la mânăstirea Cisterian Abbey din Monroe County au rămas fără tuş la imprimantă şi pentru că nu au găsit cartuşe la preţuri rezonabile în zonă, şi-au făcut propriul magazin de profil. Aşa că doar într-un an au făcut 2,5 milioane de dolari din reumplerea cartuşelor de imprimante.

Citeşte mai multe despre ideile de business atipice pe www.incont.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici