Negrul, culoarea asociată cel mai des cu inteligenţa şi sex-appealul

Negrul este culoarea care este cel mai des asociată cu inteligenţa şi cu sex-appealul, potrivit unui sondaj realizat de curând în Marea Britanie, informează slate.fr.

481 afișări
Imaginea articolului Negrul, culoarea asociată cel mai des cu inteligenţa şi sex-appealul

Negrul, culoarea asociată cel mai des cu inteligenţa şi sex-appealul (Imagine: Hepta)

"Ezitaţi dimineaţa în privinţa culorii hainelor pe care vreţi să le purtaţi atunci când vă prezentaţi la un interviu de angajare sau la o întâlnire romantică? Alegeţi negrul. Culoarea costumelor de bancher şi a ospătarilor este, de asemenea, culoarea care vă va oferi cea mai bună imagine, pentru a părea în acelaşi timp inteligent dar şi sexy", afirmă autorii unui sondaj realizat de site-ul britanic Buytshirtsonline.

"Oamenii goi nu au nicio influenţă - sau foarte puţină, asupra societăţii", spunea Mark Twain. Respectând acest dicton, 56% din totalul celor 1.000 de respondenţi au spus că negrul este culoarea pe care o asociază cel mai bine cu încrederea în sine.

Negrul este, de asemenea, cea mai sexy culoare pentru bărbaţii şi femeile care au precizat nuanţa articolelor vestimentare pe care şi-ar dori ca partenerii lor de viaţă să le poarte. Totodată, negrul este şi culoarea care îi ajută cel mai des pe oameni să pară "inteligenţi" (iar rozul ocupă ultimul loc din acest punct de vedere).

"Negrul s-a clasat pe parcursul întregului nostru sondaj pe prima sau a doua poziţie pentru aspectele pozitive şi nu a apărut niciodată în topul aspectelor negative", se afirmă în comunicatul de presă publicat de site-ul Buytshirtsonline.

Un alt studiu, realizat în 2010 şi menţionat de site-ul Quartz, în care participanţii au fost invitaţi să acorde note unor persoane îmbrăcate în haine de culori diferite, a indicat faptul că roşul şi negrul au obţinut cele mai bune scoruri.

Dar, în sondajul realizat de Buytshirtsonline, roşul a fost asociat şi cu aroganţa şi cu lipsa de inteligenţă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici