Actorul Bogdan Iancu, interpretul personajului principal din comedia ”Oh, Ramona!” a recunoscut că a făcut dragoste pe plajă în Vama Veche cu câteva luni înainte să împlinească 16 ani, mărturisire făcută duminică, într-o discuţie live cu Andrei Ciobanu, autorul cărţii care a stat la baza filmului.

4648 afișări
Imaginea articolului Protagonistul din ”Oh, Ramona! ” a povestit cum a făcut dragoste pe plajă la 15 ani

”A fost greu, dar mă uitam la film şi vedeam secvenţele şi evident că mă gândeam la ce a fost în spate şi cum ne-am pregătit pentru secvenţele astea. Şi îmi amineam doar lucruri bune”, a povestit Bogdan Iancu despre impresia pe care i-a lăsat-o prima vizionare a comediei. Actorul vine cu iubita dar şi cu părinţii la premiera ”Oh, Ramona!”, de joi.

”Ne-am dorit ca povestea să fie spusă cât mai multor oameni şi cumva te limitezi în momentul în care este doar în română”, a explicat actorul faptul că ”Oh, Ramona!” este vorbit în engleză. Bogdan Iancu a explicat şi faptul că în engleză nu este ”rârâit”, şi nici în limba germană, şi graseiază doar atunci când pronunţă în română.

”Cred că dacă ne-ar face o tipă ce se aşteaptă de obicei de la noi, ne-am pierde. Gândeşte-te că eşti într-un club, te simţi bine, dansezi sau ce faci tu şi vine la tine o gagică super-bună la tine şi îţi spune «Bogdan, tu şi cu mine acum în baie acum facem sex», aia zic, niciodată nu te duci... e ceva la mijloc aici...”, a explicat Andrei.

Cei doi au dezvăluit şi momente neaşteptate din interacţiunile lor cu sexul opus.

”Era vară, 2015. Am fost cu cortul în Vamă, nu aveam bani de cazare. Eram cu fata asta într-un cort, iubita mea de atunci şi pur şi simplu s-a întâmplat. S-a întâmplat în cort şi apoi am ieşit pe plajă pentru că ştiam eu un loc”, a povestit Bogdan Iancu despre momentul în care a făcut dragoste pe plajă. Fără să îşi dea seama tocmai îi povestea celui din faţa sa cum a făcut dragoste când nu avea decât 15 ani. ”Păi şi tu, în loc să înveţi la fizică la 15 ani...”, l-a luat la întrebări Andrei Ciobanu.

”Eram la ziua mea şi aveam o prietenă. Eu cu baia am mereu probleme în viaţă. Tot timpul se întâmplă lucruri rele cu băile. Avem un prieten care avea piscină şi a zis să îmi fac ziua la el. Avea o singură baie. După ce am intrat în piscină am vrut să merg la baie. Uşa era descuiată şi când am intrat, era o fată, pe care nu o ştiam eu. Era în cabina de duş şi făcea duş. Am zis «Scuză-mă!», ea a zis că nu e problemă. Cum am zis că fac pe mine... am întrebat dacă o deranjează şi a zis că nu. Mi-am făcut ce aveam de făcut şi am cerut iar scuze şi am dat să plec. Ea a zis, «Nu vrei să rămâi până termin şi eu duşul?». Am zis «Ok», m-am aşezat pe veceu şi am vorbit cu ea. Nu am văzut nimic pentru că ea făcea duş după un geam mat. Şi tipa a terminat duşul şi a ieşit în sutien de după geam şi exact atunci a intrat prietena mea din acel moment. Prietena mea a plecat, eu am mers după ea să îi spun că nu e ce pare, că eu am stat doar cu tipa aia să facă duş şi în timp ce îi spuneam îmi dădeam seama cât de retard sună şi m-a părăsit”, şi-a amintit Andrei dintre lucrurile pe care nu a mai apucat să le scrie în cartea sa.

Comedia ”Oh, Ramona!” este ecranizarea bestsellerului românesc autobiografic ”Suge-o, Ramona!”, de Andrei Ciobanu, care semnează şi scenariul alături de Alex Coteţ şi Cristina Jacob. În viziunea şi execuţia regizorului, povestea devine un film fără limitări culturale, fără graniţe geografice şi lingvistice, pentru o generaţie care trăieşte planetar experienţele irepetabile ale adolescenţei.

Comedia “Oh, Ramona!”, cu Bogdan Iancu, Aggy K. Adams şi Holly Horne în rolurile principale, va fi lansată în oficial în România pe 14 februarie, de Ziua Îndrăgostiţilor. Biletele pentru proiecţiile în avanpremieră "Oh, Ramona" din 13 si 14 februarie pot fi cumparate de aici https://www.ohramona.com/get-tickets-en

Link trailer: https://www.youtube.com/watch?v=EykqSLTbYaU

Facebook: https://www.facebook.com/OhRamonaMovie/

Instagram: https://www.instagram.com/ohramona_movie/?hl=ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici