Rihanna a lansat o linie de lenjerie intimă la Săptămâna modei de la New York

Cântăreaţa Rihanna a lansat o linie de lenjerie intimă la Săptămâna modei de la New York (6 - 14 septembrie), iar colecţia este dedicată femeilor cu orice tip de forme şi dimensiuni, potrivit theguardian.com.

314 afișări
Imaginea articolului Rihanna a lansat o linie de lenjerie intimă la Săptămâna modei de la New York

Sursa foto: Twitter @The_News_DIVA

La lansarea colecţiei Savage X Fenty, care a avut loc miercuri, artista originară din Barbados a apărut în faţa mulţimii adunate la Brooklyn Naval Yard într-o rochie mulată de culoarea cafelei.

Colecţia include modele variate de lenjerie, de la cele mai cuminţi la unele foarte îndrăzneţe, potrivite pentru orice femeie, de la dive la doamne însărcinate şi fete din vecini.

Una dintre vedetele de pe podium a fost top-modelul Bella Hadid.

Colecţia de toamnă/ iarnă 2018 este deja disponibilă în magazine.

Cântăreaţa nu se află la prima iniţiativă de acest tip, fiind celebră pentru colaborarea sa cu Puma, pentru o gamă de produse sportive devenită foarte populară.

Rihanna, în vârstă de 30 de ani, s-a lansat şi în domeniul produselor cosmetice, anul trecut, cu gama Fenty Beauty.

Rihanna, pe numele real Robyn Rihanna Fenty, şi-a lansat primul album discografic în 2005, iar primul ei single care a ajuns pe primul loc în topul Billboard a fost piesa "S.O.S.". Au urmat alte trei piese care au ajuns pe prima poziţie a clasamentelor muzicale: "Umbrella", "Take a Bow" şi "Disturbia". Cel de-al optulea album de studio al artistei născute în Barbados şi cel mai recent este "Anti" şi a fost lansat în 2016.

Cu peste 250 de milioane de albume vândute în lumea întreagă, Rihanna, recompensată cu nouă premii Grammy, a ajuns un idol al noii generaţii.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici