- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (29.05.2015, 16:40)
- Raluca Ghinea
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
STUDIU: Părinţii le cumpără cel mai mult copiilor jocuri educative, punând accent pe utilitate
Românii ţin cont la alegerea cadourilor pentru copii de utilitatea produsului şi măsura în care ajută la dezvoltarea personală, alegând în cele mai multe cazuri jocuri educative, precum puzzle-uri, jocuri de modelat, pictat sau cu cifre şi cuvinte, arată un studiu al retailerului de jucării Noriel.
427 afișări
STUDIU: Părinţii le cumpără cel mai mult copiilor jocuri educative, punând accent pe utilitate (Imagine: Ana Poenariu/Mediafax Foto)
În topul preferinţelor părinţilor se mai regăsesc jucăriile de exterior şi abia apoi pluşurile, păpuşile şi maşinuţele, se arată într-un comunicat al companiei.
Studiul, care a fost efectuat online, în mai, pe un eşantion de 2.700 de persoane, mai relevă că jumătate dintre părinţi le cumpără copiilor cadouri în fiecare lună.
Cu ocazia Zilei Copilului, de 1 iunie, 90% dintre părinţi urmează să cumpere un cadou, iar în 60% din cazuri copiii îşi exprimă clar dorinţa în privinţa acestuia.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: România are nevoie de o altă structură statală, care să-ți folosească banii mai eficient și să genereze creștere economică
-
Speranţa de viaţă la naştere a crescut în Europa în 2023. Care este situaţia României
-
Poşta Română: Până la sfârşitul zilei, estimăm că ne vom apropia de procentul maxim de livrare a pensiilor
-
Germania acuză Rusia că se află în spatele unor atacuri cibernetice. Partidul de guvernământ, printre ţintele vizate
"Procesul prin care alegem un cadou s-a schimbat foarte mult în ultimii ani: suntem mai atenţi la brand, utilitatea produsului, calitate şi preţ. Astfel cei care cumpără o jucărie sau un cadou se informează înainte, îndeosebi părinţii, şi caută produse educative, care să dezvolte anumite aptitudini în funcţie de vârsta şi etapa de dezvoltare în care se află copilul", a declarat în comunicat Cristian Constantinescu, CEO Noriel.
El a arătat că firma a identificat încă din anii trecuţi interesul în creştere pentru jucăriile educative, astfel că a investit mai mult în dezvoltarea acestui segment sub brand propriu.
Părinţii preferă de cele mai multe ori jucăriile produse de branduri cunoscute, doar 20% dintre aceştia răspunzând că nu ţin cont de acest criteriu.
Peste o treime din cele 2.000 de jucării comercializate de Noriel sunt fabricate sub propriul brand.
Deşi cei mai mulţi (80%) se informează anterior unei achiziţii pe website-urile magazinelor de jucării, 60% fac achiziţia din magazinele fizice specializate şi aproape 40% fac achiziţia online.
În 2014, vânzările de pe www.noriel.ro au înregistrat o creştere de 60% comparativ cu 2013, iar estimările sunt că trendul ascendent se va păstra în 2015. Potrivit lui Constantinescu, investiţiile în dezvoltarea echipei de online vor creşte.
Astfel, retailerul de jucării a introdus opţiune de comandă online, cu ridicarea produsului în oricare magazin din reţeaua naţională.
Compania a avut anul trecut afaceri de 25 milioane de euro, vizând pentru acest an să-şi tripleze vânzările pe online, dar îşi va extinde şi reţeaua de magazine cu unităţi de mari dimensiuni. În prezent, lanţul cuprinde 44 de magazine în 25 de oraşe.
Noriel deţine o fabrică în Filipeştii de Pădure, în judeţul Prahova, unde produce în special jocuri de societate şi puzzle-uri, dar intenţionează să extindă gamele de produse.
Acţionarul majoritar al companiei este familia Constantinescu, restul acţiunilor fiind deţinute de fondul de investiţii Axxess Capital.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: România este țara din Europa în care sectorul privat, antreprenorial, are impactul cel mai mic asupra deciziilor guvernamentale. Este un abuz!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
NATO afirmă că Rusia desfășoară „activități maligne” asupra statelor membre. Ce decizie a luat Consiliul Nord-Atlantic
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
S-a aflat motivul pentru care a murit Gabriela, micuța de 4 ani cu chip de înger din Călărași. Ce a scos la suprafață ancheta autorităților
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe