Anastase: Flutur şi Voinescu sunt acum purtătorii de mesaje ai PDL care asigură permanenţa

Preşedintele Camerei Deputaţilor, Roberta Anastase, a declarat, joi, pentru MEDIAFAX, că PDL a decis să formeze o echipă care să se ocupe de comunicare şi că în acest moment Gheorghe Flutur şi Sever Voinescu sunt "purtătorii de mesaje" ai partidului care "asigură permanenţa".

43 afișări
Imaginea articolului Anastase: Flutur şi Voinescu sunt acum purtătorii de mesaje ai PDL care asigură permanenţa

Anastase: Flutur şi Voinescu sunt acum purtătorii de mesaje ai PDL care asigură permanenţa (Imagine: Bogdan Stamatin/Mediafax Foto)

Biroul Permanent Naţional al PDL a stabilit ca Roberta Anastase, parlamentarii Sulfina Barbu, Raluca Turcan, Teo Trandafir, Sever Voinescu, precum şi Gheorghe Flutur şi Liviu Negoiţă să formeze o echipă care să se ocupe cu zona de comunicare din partid.

Preşedintele Camerei a precizat că această echipă îi va pregăti pe membrii partidului în privinţa modului în care să transmită mesajele, pe vectorii de imagine, purtătorii de mesaj, va pune la punct Departamentul de comunicare din partid, al cărui coordonator politic este Sulfina Barbu.

Ea a arătat că, în acest moment, doi purtători de mesaje "asigură permanenţa", şi anume Gheorghe Flutur şi Sever Voinescu, iar vectori de imagine sunt miniştri, parlamentari, membrii conducerilor celor două Camere ale Parlamentului.

Potrivit Robertei Anastase, deputatul Teo Trandafir face parte din această echipă şi coordonează o zonă de evenimente şi programe.

Ea a mai spus că, în acest moment, PDL nu are încheiat niciun contract cu o firmă de consultanţă, dar că nu exclude varianta de a apela la o asemenea firmă. "Optez pentru o firmă de comunicare pentru că nu-mi place să-mi asum ceea ce alţii fac ca o profesie", a adăugat Anastase.

Cotidianul "Evenimentul Zilei" a scris, citând surse din PDL, că Emil Boc a contractat, pe termen lung, o firmă de consultanţă, Kensington Communications, pentru instruirea democrat-liberalilor în vederea apariţiilor televizate. Conform sursei citate, în operaţiune va fi implicată şi Teo Trandafir, care s-a oferit să facă repetiţii TV cu parlamentarii şi să le dea lecţii despre cum şi când să se uite la camerele de luat vederi. "Nu sunt în măsură să le dau eu lecţii. Dar sunt detalii pe care eu le-am învăţat în 15 ani şi pe care sunt gata să le împărtăşesc cu ei: când te uiţi la cameră, cum te uiţi, când te uiţi la moderator. Eu am avut o mulţime de invitaţi care mă întrebau «la cine mă uit, la dumneavoastră sau la cameră?»", a declarat Teo Trandafir.

Răzvan Săndulescu, directorul Kensington Communications, a declarat că înţelegerea cu PDL nu e parafată, dar a admis că există discuţii. "Nu avem o înţelegere finală cu cei de la PDL. Facem traininguri, auditări, consultanţă pentru diverşi clienţi din PDL, dar cu partidul în ansamblu sunt diferite discuţii deocamdată. E foarte posibil să fie o colaborare chiar până în 2012", a explicat el pentru "Evenimentul Zilei".

Conform ziarului, în noua strategie de comunicare intră şi limitarea numărului de purtători ai mesajelor celor mai importante la aproximativ zece. Aceştia ar urma să facă parte dintr-un aşa-numit "grup de reacţie rapidă" şi să fie aleşi de Liviu Negoiţă, Gheorghe Flutur, Roberta Anastase, Gheorghe Falcă, Raluca Turcan şi Sulfina Barbu.

Ulterior, firma Kensington Communications a precizat că nu are niciun contract semnat cu PDL la nivel instituţional, de partid, ci desfăşoară, la solicitarea unui număr restrâns de filiale PDL, un proces de audit intern. "KC este în discuţii pentru susţinerea unui program de training pentru parlamentari ai PDL. Nu există nici în acest caz un contract global. Se intenţionează semnarea de contracte individuale cu parlamentarii care înţeleg necesitatea îmbunătăţirii permanente a aptitudinilor de comunicare cu mass-media şi cu cetăţenii", a precizat firma, conform "Evenimentul Zilei".

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici