Clienţii pot reclama oricând la ANPC clauzele abuzive

Clienţii care consideră că banca le-a impus clauze abuzive odată cu modificarea contractelor de credit pentru alinierea la cerinţele Ordonanţei 50/2010 pot face oricând reclamaţie la Protecţia Consuma­torului, chiar dacă au semnat deja actele adiţionale sau creditorul s-a prevalat de excepţia acceptării tacite.

21 afișări
Imaginea articolului Clienţii pot reclama oricând la ANPC clauzele abuzive

Clienţii pot reclama oricând la ANPC clauzele abuzive (Imagine: Andrei Pungovschi/Mediafax Foto)

Astfel, termenele înainte de unele bănci pentru semnarea actelor adiţionale rămân practic fără fundament, iar clienţii nu trebuie să se mai înghesuie în agenţii.

Bancherii au fost obligaţi de către ordonanţă să alinieze contractele de credit în derulare până cel târziu la 19 septembrie, indiferent dacă clientul a semnat sau nu actul adiţional. Cei care nu au făcut-o sunt pasibili de amendă.

Citeşte mai multe despre reclamaţia la Protecţia Consuma­torului pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici