- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Clienţii pot reclama oricând la ANPC clauzele abuzive
Clienţii care consideră că banca le-a impus clauze abuzive odată cu modificarea contractelor de credit pentru alinierea la cerinţele Ordonanţei 50/2010 pot face oricând reclamaţie la Protecţia Consumatorului, chiar dacă au semnat deja actele adiţionale sau creditorul s-a prevalat de excepţia acceptării tacite.
Clienţii pot reclama oricând la ANPC clauzele abuzive (Imagine: Andrei Pungovschi/Mediafax Foto)
Astfel, termenele înainte de unele bănci pentru semnarea actelor adiţionale rămân practic fără fundament, iar clienţii nu trebuie să se mai înghesuie în agenţii.
Bancherii au fost obligaţi de către ordonanţă să alinieze contractele de credit în derulare până cel târziu la 19 septembrie, indiferent dacă clientul a semnat sau nu actul adiţional. Cei care nu au făcut-o sunt pasibili de amendă.
Citeşte mai multe despre reclamaţia la Protecţia Consumatorului pe www.zf.ro
ULTIMELE ȘTIRI
-
Lungmertrajul „Trei kilometri până la capătul lumii”, în regia lui Emanuel Pârvu, a fost selectat la Cannes. Irina Margareta Nistor: „Filmul o să fie primit cu foarte multă curiozitate”
-
Cod portocaliu de inundaţii pe râuri din patru judeţe
-
Ucraina suspendă serviciile consulare pentru ucrainenii din străinătate care pot fi încorporaţi
-
Ministerul Muncii: Persoanele fizice pot angaja şi plăti legal personal pentru activităţi casnice / Platformă destinată beneficiarilor şi prestatorilor de activităţi casnice
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 15:19
-
astăzi, 15:16