(P) Social Media pentru avocati

Exista numeroase beneficii in promovarea cabinetului tau de avocatura pe retelele sociale.

78 afișări
Imaginea articolului (P) Social Media pentru avocati

(P) Social Media pentru avocati

Aproape 45% dintre respondenti intr-un sondaj recent FindLaw.com au indicat ca folosesc retelele sociale pentru a evalua serviciile profesionale.

Mai mult de o treime din participantii la studiu au afirmat ca verifica prezenta sociala a unui profesionist inainte de o eventuala colaborare.

Iar 55% dintre respondetii care au vizionat videoclipuri online inainte de a contacta un avocat, le-au vizionat pe o platforma de socializare.

Pentru a profita de aceste beneficii, exista cativa pasi pentru a promova corect firma ta de avocatura, intr-un mod care fie benefic pentru afacerea ta.

Social Media pentru avocati - Cum incepi?

Primul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa creezi conturi pe platforme precum Facebook, LinkedIn sau Instagram si sa definesti obiectivele pentru fiecare.

De exemplu:

  • ● Pe Facebook ai putea sa dezvolti relatii cu clientii existenti si sa comunici in mod frecvent despre activitatile si evenimentele firmei tale de avocatura.
  • ● Pe LinkedIn iti poti tine la curent audienta despre noutatile aparute din domeniul avocaturii.
  • ● Pe Instagram, promovarea unui cabinet de avocatura este oarecum diferita: Ai putea sa impartasesti imagini care sa creeze perceptie mai abordabila sau prietenoasa despre aceasta profesie sau sa vorbesti despre realizarile si succesele firmei tale de avocatura.


Cum sa creezi continut remarcabil pentru social media?

Nu este suficient doar sa ai postari frecvente. Pentru ca audienta ta sa fie atrasa constant de ceea ce postezi pe paginile cabinetului tau de avocatura, este nevoie sa concepi o strategie de continut social media.

Scopul activitatii cabinetului tau pe retelele sociale este de a creste gradul de notorietate a brandului firmei tale de avocatura.

Cu cat interactionezi mai mult cu publicul si cu potentialii clienti, cu atat ei vor avea mai mult interes fata de cabinetul tau de avocatura. Engagement ridicat inseamna ca profilul si postarile din retelele sociale ale cabinetului vor aparea mai des in diverse fluxuri sociale, ajutand firma ta sa castige si mai multa vizibilitate.

Cum alegi o strategie de continut adecvata pentru firma ta de avocatura?

Bazeaza-ti strategia de marketing de continut pe postarile pe care le audienta ta le urmareste in social media.

  • ● Incepe prin a crea un calendar de continut care sa stabileasca numarul si frecventa postarilor si tipul acestora.
  • ● Pe Facebook exista optiunea de a crea videoclipuri live. Pentru avocatii cu audiente mai mari pe LinkedIn sau Instagram, este recomandata postarea imaginilor, prioritar fata de video-uri.
  • ● Este important sa creezi continut educational, care sa ajute audienta sa inteleaga mai bine de ce ar trebui sa lucreze cu tine.

O strategie buna pentru retelele de socializare te poate ajuta sa obtii mai multi clienti noi, sa cresti notorietatea cabinetului tau de avocatura si chiar sa construiesti o comunitate.

Mai mult, o conexiune intre retelele sociale si SEO va ajuta la o clasare mai buna a afacerii tale in motoarele de cautare, ceea ce inseamna ca va deveni mai usor ca potentialii clienti sa te gaseasca atunci cand au nevoie de serviciile unui avocat.

Link: https://promoavocati.ro/social-media-marketing/

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici